گوشی نوکیا ایکس 6

عرضه جهانی گوشی نوکیا ایکس 6 از تایوان آغاز می‌شود

ظاهرا فاصله‌ی زیادی با عرضه جهانی گوشی نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) نداریم. این محصول اندرویدی به تازگی موفق به کسب تاییدیه NCC تایوان شده که می‌تواند نشان دهنده‌ی نخستین بازار قابل ارائه پس از چین باشد.

پس از رونمایی موفقیت آمیز گوشی نوکیا ایکس 6 در چین، مدیر محصولات شرکت اچ ام دی گلوبال اشاره کرد که در آینده‌ای نزدیک قرار است این محصول پا را فراتر از بازار چین گذشته و به عرضه جهانی برسد. حال به لطف رگولاتوری تایوانی NCC، به نظر می‌رسد عرضه جهانی این محصول از کشورهای اطراف چین آغاز شده است و در طول زمان به دیگر اقصی نقاط جهان نیز خواهد رسید.

لیستی که از این دیوایس به انتشار رسیده محصولی با شماره مدل TA-1103 را نشان می‌دهد، اما متاسفانه به جز آنکه ساخت شرکت HDM Global بوده و از اتصال 4G پشتیبانی می‌کند، هیچ جزئیات دیگری در آن نوشته نشده است. به هر ترتیب طولی نکشید که این گوشی یک تاییدیه دیگر (تاییدیه بلوتوث) را نیز دریافت کرد و بار دیگر دیده شد. در حال حاضر هیچ یک از این لیست‌ها مستقیما به نام نوکیا X6 اشاره نمی‌کنند، اما شباهت شماره مدل آن با مدل چینی آن یعنی TA-1099 این ایده را به ما می‌دهد که در واقع شماره مدل TA-1103 مربوط به نسخه‌ی قابل عرضه گوشی نوکیا ایکس 6 در خارج از بازار چین باشد.

گوشی نوکیا ایکس 6

مشخصات یکسان نسخه‌های گوشی نوکیا ایکس 6

انتظار می‌رود مشخصات فنی این مدل جهانی نیز متفاوت از مدل چینی نوکیا X6 نباشد. این بدان معناست که باید انتظار یک نمایشگر بزرگ 5.8 اینچی (در بدنه‌ای کوچک) با نسبت ابعاد 19:9 و قسمت بالایی ناچ همراه تراشه اسنپدراگون 636 در زیر قاب گوشی را داشته باشید. شما همچنین می‌توانید بین دو مدل مجهز به رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی بسته به دلخواه خود یکی را خریداری کنید.

در کنار مشخصات فنی بالا، گوشی نوکیا ایکس 6 به یک سیستم دوربین دوگانه پشتی نیز مجهز است که سنسور اصلی آن 16 مگاپیکسلی و سنسور ثانویه آن 5 مگاپیکسلی است که می‌تواند به تولید افکت بوکه کمک کند. یک سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی گوشی جای خوش کرده است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به اندروید 8.1 اوریو به عنوان بخشی از برنامه اندروید وان و یک باتری با ظرفیت 3060 میلی‌آمپر ساعتی نیز اشاره کرد.

اچ ام دی گلوبال هنوز زمان معرفی نسخه‌ی جهانی گوشی نوکیا ایکس 6 را اعلام نکرده است، اما اطلاعات کنونی خبر از رونمایی آن در اواسط تیر ماه پیش رو در کشور تایوان و چندین کشور آسیایی مختلف دیگر همراه با بازارهای اروپا و آمریکای شمالی می‌دهند. انتظار می‌رود قیمت این محصول 300 دلار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. حتی تایوانم از ما جلو تره