گوشی ویوو Nex

اطلاعات تازه‌ای از دو گوشی ویوو Nex و ویوو Nex S منتشر شد

اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی و قیمت دو گوشی ویوو Nex و Nex S منتشر شد. به علاوه، ویدیو و تصاویر لو رفته از مدل ارزان‌تر ویوو نکس، طراحی نهایی این گوشی را تایید می‌کند.

گوشی ویوو Nex که پیش‌تر آن را با نام “Vivo APEX” می‌شناختیم، قرار است در دو نسخه مختلف تولید شود. تصاویر و اطلاعاتی که از این گوشی های هوشمند در اختیارمان قرار گرفته است، بسیاری از جزئیات آنها را تایید می‌کند.

گوشی ویوو Nex

مطابق با تصویری که از طریق شبکه اجتماعی ویبو در اختیارمان قرار گرفته است، گوشی جدید ویوو نکس با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 710، با برچسب قیمت 3798 یوان (593 دلار) به فروش خواهد رسید. مدل پرچمدار یعنی ویوو نکس اس هم با تراشه اسنپدراگون 845، 8 گیگابایات رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 4498 یوان (702 دلار) قیمت دارد. اگرچه این عکس به میزان حافظه رم و حافظه داخلی نسخه ارزان‌تر اشاره نکرده است، اما بنچمارک آن اطلاعات جالبی را لو می‌دهد:

گوشی ویوو Nex

به نظر می‌رسد گوشی ویوو Nex با 6 گیگابایت حافظه رم تولید می‌شود و کاربران می‌توانند از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید استفاده کنند. عکس‌هایی که از این موبایل در دنیای واقعی منتشر شده است، باز هم وجود نمایشگر بدون حاشیه را تایید می‌کنند. محصولات جدید ویوو با دوربین دوگانه پشتی و دوربین سلفی پریسکوپی که از بخش بالایی دستگاه خارج می‌شود، ساخته خواهند شد. اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای تنها مخصوص ویوو نکس S بوده و ویوو نکس با حسگر پشتی به دست کاربران خواهد رسید. در ادامه می‌توانید تصاویر ویوو نکس و ویدیوی کوتاهی را که از این گوشی منتشر شده است، تماشا کنید.

تصاویر گوشی ویوو Nex

ویدیوی کوتاه نگاه نزدیک

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی های جالبی هستن