مشخصات فنی ال جی استایلو 4

مشخصات فنی ال جی استایلو 4 پیش از معرفی رسمی لو رفت

دفترچه راهنما و مشخصات فنی ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4) پیش از رونمایی رسمی منتشر شد. گوشی جدید ال جی قرار است با نمایشگر کم‌حاشیه 6.2 اینچی و فناوری هوش مصنوعی روانه بازار شود.

ال جی استایلو 4 جدیدترین موبایل کره‌ای‌ها است که ضمن بهره‌گیری از سخت افزار مناسب، قابلیت‌های نرم افزاری بالایی در آن گنجانده شده است. تصور می‌کنید ترکیب هوش مصنوعی و قلم هوشمند می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از کار کردن با این اسمارت فون را رقم بزند؟

طراحی نسل جدید گوشی استایلو حالا به کلی متحول شده است و سازندگان از صفحه نمایش کم‌حاشیه 6.2 اینچی FullVision بهره برده‌اند. در بخش جلویی خبری از دکمه هوم نیست و اسکنر اثر انگشت، همانند بسیاری از گوشی های امروزی، در بخش پشتی و پایین‌تر از دوربین تعبیه شده است. اگرچه ما با موبایلی ارزان‌قیمت رو به رو هستیم، ولی در این گوشی می‌توان جک 3.5 میلی‌متری صدا با پشتیبانی از DTS:X، یو اس بی نوع C و قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دوربین را پیدا کرد. با این گوشی جدید، ال جی افرادی که می‌خواهند موبایلی بزرگ و ارزان‌قیمت داشته باشند را هدف قرار داده است.

مشخصات فنی ال جی استایلو 4

در رابطه با مشخصات فنی، پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای با فرکاس کاری 1.8 گیگاهرتز مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد. قاب پشتی میزبان دوربینی 13 مگاپیکسلی بوده و برای دوربین سلفی هم از سنسوری 5 مگاپیکسلی با لنز زاویه گسترده استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ال جی Stylo 4 می‌توان به 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، اندروید 8.1 اوریو و پشتیبانی از شبکه 4G اشاره کرد.

فعلا اطلاعات مربوط به زمان عرضه یا قیمت موبایل جدید LG اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*