نوکیا 6.1

گوشی نوکیا 6.1 با رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی در راه اروپا

فروش گوشی نوکیا 6.1 (Nokia 6.1) همراه با 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در قاره سبز و به عنوان نخستین کشور، آلمان، آغاز شد. این گوشی که برای نخستین بار در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شد، با قیمتی مقرون به صرفه به فروش خواهد رسید.

گوشی نوکیا 6.1 برای نخستین بار در نمایشگاه MWC 2018 سال جاری میلادی معرفی شد و تبلیغات فروش آن نیز همگی مربوط به ماه‌های فروردین/اردیبهشت می‌شود. با این حال هنوز زمان عرضه مدل مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی آن تایید نشده بود. حالا با گذشت چند ماه، فروش این نسخه نیز در قاره سبز آغاز خواهد شد. چندی پیش بود که شرکت اچ ام دی گلوبال از گوشی های نسل جدید نوکیا 5.1، نوکیا 3.1 و نوکیا 2.1 پرده برداری کرده بود.

قیمت نسخه 64 گیگابایتی نوکیا 6.1

مشتریان حالا می‌توانند این نسخه‌ی گران قیمت‌تر را با قیمت 302 یورو از خرده فروشی‌هایی نظیر ComStern خریداری کنند. علاوه بر این، آمازون آلمان نیز آن را با قیمت 323 یورویی معادل 380 دلار به فروش می‌رساند. انتظار می‌رود تنها چند روز بیشتر با آغاز فروش این گوشی فاصله نداشته باشیم. آمازون نیز ادعا می‌کند نخستین محموله سفارش‌های نوکیا 6.1 را از 19 ژوئن (29 خرداد ماه) ارسال خواهد کرد.

با این قیمت، نوکیا 6.1 مجهز به رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، تراشه 8 هسته‌ای اسنپدراگون 630 کوالکام همراه یک نمایشگر 5.5 اینچی می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای خرید باشد. علاوه بر این، یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند این محصول را روشن نگه دارد. در انتها باید به حضور سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو در قالب پروژه Android One در راس بخش نرم افزاری گوشی نوکیا 6.1 اشاره کرد.

هنوز شرکت اچ ام دی گلوبال زمان عرضه نسخه‌های مختلف این گوشی در دیگر کشورها را تایید نکرده است، اما با توجه به آغاز فروش نوکیا 6.1 در آلمان و هندوستان، بعید به نظر می‌رسد فاصله‌ی زیادی با عرضه‌ی این محصول در سراسر جهان داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من همین رنگ و همین مدل رو دارم عالیه
    همه گوشی داشتم سامسونگ،سونی z1
    Htcولی این از همه سره
    البته نوکیا۶.۱دونع هست یکی رام جهانی با رام ۴و حافظه ۶۴
    یکی رام چین با رام ۳ وحافظه ۳۲ موقع خرید حواستون باشه کدوم رو داره فروشنده بهتون میده

  2. اروپایی ها بیشتر به سمت گوشی های پرچم دار میرن

  3. گوشی های نوکیا قیمتشون گرونه