مشکل آپدیت کلش آف کلنز 10.322.4

مشکل آپدیت کلش آف کلنز 10.322.4 چگونه برطرف می‌شود؟ (21 خرداد 97)

در تاریخ 21 خردادماه 96 آپدیت جدیدی برای کلش آف کلنز (Clash of Clans) منتشر شد، اما امکان اجرای بازی برای بسیاری از کاربران به خصوص بازیکنان ایرانی غیرممکن شده است. اما مشکل آپدیت کلش آف کلنز 10.322.4 چیست و چه کار باید کرد؟

ساعاتی پیش سوپرسل جدیدترین نسخه بازی کلش آف کلنز را به همراه تغییرات عمده‌ای از جمله اضافه شدن لول‌های جدید به ساختمان‌ها، نیروها و ساختمان اصلی بازی منتشر کرد. اما بنا بر گزارش‌های رسیده از نقاط مختلف جهان، کاربران زیادی حتی پس از اتمام زمان بریک سرورها، هنگام ورود به بازی دچار مشکل Force Close هستند و بازی به صورت ناگهانی بسته می‌شود. این مشکل حتی با دانلود از منابع مختلفی مانند گوگل پلی، اپلیکیشن بازار و دیگر مارکت‌های ایرانی و خارجی نیز برطرف نشده و همچنان پابرجاست.

مشکل آپدیت کلش آف کلنز 10.322.4

خوشبختانه سوپرسل نیز نسبت به این موضوع بی‌اعتنا نبوده و در اکانت توییتر خود از کاربران اندرویدی که در اجرای بازی مشکل دارند خواسته تا مدل دقیق تلفن‌ هوشمندشان را اعلام کنند. گرچه در توییت اخیر کلش آف کلنز اشاره‌ای به مشکل کاربران آی دیوایس‌ها نشده اما کاربران اپلی هم هنگام ورود به بازی با مشکل مواجه هستند. به نظر می‌رسد سوپرسل مشکل ایجاد شده را به دلیل ناسازگاری بازی با برخی از گوشی‌ها می‌داند در حالی که اگر چنین بود بایستی بازی روی سایر دیوایس‌ها اجرا شود که متاسفانه این‌طور نیست.

مشکل مشکل آپدیت کلش آف کلنز 10.322.4

احتمالا مشکل عدم لود آپدیت جدید کلش آف کلنز مرتبط با عدم هماهنگی سرورهای کلش آف کلنز با یکدیگر بوده و سوپرسل تا ساعات آینده آپدیت جدیدی برای رفع مشکل آپدیت کلش آف کلنز 10.322.4 منتشر خواهد کرد. توصیه می‌کنیم تا پیش از ارائه هرگونه آپدیت رسمی دیگر از سوی سوپرسل صبور بوده و از دانلود نسخه 10.322.4 بازی خودداری کنید. همچنین پس از ارائه به روز رسانی جدید کلش آف کلنز ، آن را از فروشگاه نرم‌افزاری اصلی دستگاه‌تان (گوگل پلی یا اپ استور) دانلود کنید تا با مشکلات احتمالی دوباره مواجه نشوید.

به روز رسانی:

نسخه غیر رسمی جدیدی از بازی منتشر شده که مشکل مربوط به ورود به بازی را به طور کامل برطرف می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. کلن خراب شده چطور میتانم جورش کنم

  2. امسال ۹۷ هستش.😐

  3. هک کلش چجوری کلش و 6 کنم

  4. هک کلش چجوری کلش و هک کنم

  5. سلام موقع تغییر اکانتم اکانت دومی را از اول میاره همه زحمت یک ساله من از بین می‌ره چطوری میتونم اکانت دونم را برگردونم

  6. باید وایسیم تا ابدیت جدید بدن دیگه