انفجار گوشی سامسونگ

انفجار گوشی سامسونگ ، یک خودرو را به کام آتش کشاند!

انفجار گوشی سامسونگ بازهم حادثه آفرید و این بار خودروی نیسان ماکسیمای یک زن در دیترویت امریکا را طعمه حریق کرد.

یک زن که در شهر دیترویت در حال رانندگی بود، ناگهان متوجه جرقه زدن و مشتعل شدن یکی از دو گوشی خود که درون جا لیوانی کنسول خودرو قرار داشتند می‌شود. راننده با دیدن این صحنه، توقف کرده و به بیرون می‌گریزد اما انفجار گوشی سامسونگ ، خودروی او را منهدم می‌سازد.

انفجار گوشی سامسونگ

این ماجرای تازه‌ترین فاجعه‌‌ی ناشی از انفجار گوشی سامسونگ بوده که شبکه تلویزیونی WXYZ آن را روایت کرده است. حادثه در تاریخ 31 اردیبهشت رخ داد و متهمان آن، یکی از دو گوشی گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 4 هستند. قربانی حادثه دچار خسارت جانی نشده اما گفته که با رویت شعله‌های آتش، خود را در آستانه مرگ دیده است.

انفجار گوشی سامسونگ در این حادثه، منجر به آتش سوزی خودروی نیسان ماکسیما شد

اداره آتش نشانی دیترویت نیز، صحت ماجرای روایت شده را تایید کرده است. به گفته‌ی وکیل این زن:

«موکل من پس از این حادثه دچار اختلال در خواب و صدمات روحی شده است. ما با سامسونگ تماس گرفتیم که البته آن‌ها بسیار مسئولانه برخورد کرده و تیمی از کارشناسان را برای بررسی خودرو و قطعات باقیمانده‌ی گوشی ها اعزام کردند. شاید با مشخص شدن اینکه کدام گوشی سبب ایجاد حریق شده است، بتوان از بروز حوادث مشابه و چه بسا خسارت‌های جانی پیشگیری کرد»

ظاهرا قربانی این حادثه هنوز علیه کمپانی کره‌ای اقامه دعوا نکرده است. همچنین سخنگوی سامسونگ در همین خصوص اظهار داشت:

ما تمام قد پشت کیفیت و ایمنی میلیون‌ها گوشی سامسونگ در ایالات متحده ایستاده ایم و بسیار علاقه‌مندیم که از چرایی وقوع این حادثه باخبر شویم. البته این امر محقق نخواهد شد مگر با انجام تحقیقات جامع و بررسی تمامی شواهد و مدارک موجود.

انفجار گوشی‌ سامسونگ پیش‌تر نیز مسبوق به سابقه بوده است و گل سرسبد آن‌ که چند سال پیش کمپانی را با بحرانی تمام عیار مواجه ساخت، به گوشی های گلکسی نوت 7 مربوط می‌شود. طی تحقیقات به عمل آمده، وجود مشکلی در باتری این دستگاه‌ها علت آتش سوزی تعداد زیادی از آن‌ها تشخیص داده شد و نهایتا سامسونگ اقدام به جمع‌آوری گلکسی نوت 7 از سطح بازار کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. حالا اگه برای ما این داستان پیش میومد عمرا تیمی برای تحقیق نمیفرستادن
    و اگر سازنده گوشی داخلی ام بود بازم تیمی برای تحقیق نمیفرستادن

  2. ینی دیگ سامسونگم نخریم؟ از جونمون سیر نشدیما.واقعا اگ مشکل از گوشی بوده دوس دارم اقدام شرکت ساسونگو ببینم بعدش قراره چه واکنشی داشته باشه

  3. 😂😂😂😂😂😂داعش کجایی بیا به گردن بگیر آبرو سامی‌هنگی رفت😞⁦☹️⁩آخ آخ بمب ساعتیه واسه خودشاااا تبریک‌میگم‌به سامی هنگیا😍🤣😂این چندمیه؟!🙄🤔سال دیگه فکر کنم نوت نه دیگه باید بمب اتمی باشه🤣😂

  4. نه میشه گفت پاپوشه نه اینکه به طور حتم بخاطر نقص گوشی بوده.خیلی اتفاقای مشابه میتونه باعث جرقه بشه شاید از سهل انگاری خود طرف بوده باشه

  5. احمدرضا خیلی خنگی بخدا مدیر سامسونگم قبول داره گوشی از شرکت خودش بوده ت میگی پاپوش

    آخه چقد تعصب کور کورانه داری تو
    مسئولین سامسونگ اگ مثل تو بودن ایقد پیشرفت نمی کردن بااین قضیه ایقد منطقی برخورد نمی کردن

    تو خودت خسته نمیشی با ای نظرای مسخرت

  6. پاپوش براش درست کردن