آپدیت کلش آف کلنز 10.322.5

آپدیت کلش آف کلنز 10.322.5 همراه با رفع مشکل ورود به بازی منتشر شد (21 خرداد 97)

آپدیت کلش آف کلنز 10.322.5 توسط سوپرسل منتشر شد. در این به روز رسانی از بازی که امروز 21 خرداد 97 منتشر شد، مشکل ورود به بازی رفع شده و دیگر شاهد بسته شدن برنامه نیستیم.

ساعاتی پیش آپدیت کلش آف کلنز 10.322.4 منتشر شد و تغییرات زیاد و مهمی در گیم‌پلی بازی ایجاد کرد. اما پس از گذشت ساعاتی از عرضه آپدیت، گزارش‌های زیادی از وجود مشکل در قسمت Log in بازی دریافت شد و سوپرسل نیز نسبت به مشکل کاربران واکنش نشان داد. به تازگی کلش آف کلنز ورژن 10.322.5 منتشر شده که هنوز در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور قرار نگرفته و همچنین سوپرسل نیز نسبت به این نسخه جدید هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی انجام نداده اما در این نسخه مشکل ورود به بازی کاملا مرتفع شده است.

آپدیت کلش آف کلنز 10.322.5

با توجه به عدم اطلاع‌رسانی اکانت‌های اینستاگرام و توییتر کلش آف کلنز و سوپرسل درباره آپدیت کلش آف کلنز 10.322.5 ، دانلود و اجرای این نسخه از برنامه تماما به عهده کاربر خواهد بود. اگر تمایل دارید بدانید در آپدیت جدید بازی چه چیزهایی عوض شده، می‌توانید در این مطلب تغییرات جدید کلش آف کلنز 10.322.5 را به طور کامل مطالعه کنید.

شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر نسبت به دانلود جدیدترین نسخه کلش آف کلنز که با واحد پولی ایران سازگار شده اقدام کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. واقعا که دیگه شورشو بالا اوردید شما
    انقدر تو این موقعیت از اب گل الود ماهی نگیرید

  2. خواهشا تو این موقعیتی که این چالش برای دوستداران بازی به وجود اومده شما هم از آب گل آلود ماهی نگیرید. سادگی کردم 2 بار هم فایل شما رو دانلود کردم و کار نکرد

  3. می‌خوام پول بیشتر بره تو جیبشون ، یه کاری کردن که چند بار دانلود کنیم ، وسلام

  4. برای تان یاده های مکس این تان دوازده یک امید دوبارس

  5. چرا همیشه کلش یه مشکلی داره ؟؟

  6. برای تان یازده های مکس یک امید دوباره بود این تان دوازده