فبلت ال جی استایلو 4

افشای مشخصات ظاهری فبلت ال جی استایلو 4 با انتشار دفترچه راهنمای آن

مدتی است که اطلاعاتی درباره فبلت ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4) در فضای مجازی به چشم می‌خورد که تازه‌ترین آن‌ها، به انتشار دفترچه راهنمای آن مربوط می‌شود.

پیش‌تر مشخصات سخت افزاری فبلت ال جی استایلو 4 موضوع یک گزارش قرار گرفته بود؛ اما اکنون با درز کردن دفترچه راهنمای این دستگاه در فضای مجازی، مشخصات ظاهری و طراحی آن نیز آشکار شده است.

مشخصات فبلت ال جی استایلو 4

فبلت ال جی استایلو 4

بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه راهنمای ال جی استایلو 4 با شماره مدل LM-Q710MS، این فبلت دارای نمایشگر 6.2 اینچی فول ویژن، با نسبت تصویر 18 به 9 خواهد بود. قسمت فوقانی نمایشگر برای تعبیه اسپیکر مکالمه، سنسورهای نور محیطی و مجاورت، دوربین سلفی و چراغ LED نوتیفیکیشن در نظر گرفته شده است.

دو سمت فریم دستگاه نیز از دکمه‌های تنظیم صدا، کلید پاور، شیار کارت حافظه و سیم کارت میزبانی خواهند کرد. همچنین تصاویر حاکی از وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون، شیار قرارگیری قلم دیجیتال، درگاه USB تایپ C، میکروفون و اسپیکر در لبه پایینی فبلت ال جی استایلو 4 هستند.

در مورد مشخصات سخت افزاری دستگاه، باید به قدرت گرفتن آن از یک تراشه هشت هسته‌ای کوالکام (احتمالا اسنپدراگون 636) اشاره کرد. حافظه این محصول متشکل از 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است که امکان استفاده از کارت حافظه جانبی تا سقف 2 ترابایت نیز برای کاربران وجود خواهد داشت.

ویژگی‌های اپتیک فبلت ال جی استایلو 4 شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی می‌شود. دستگاه با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو راه اندازی خواهد شد و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی آن را تامین خواهد کرد.

هنوز زمان عرضه‌ی این فبلت جدید کمپانی کره‌ای، به طور رسمی اعلام نشده اما گمانه‌زنی‌ها به بازه زمانی 18 تا 29 ژوئن (یک تا سه هفته آینده) اشاره دارند.