گروه بهمن

گروه بهمن لغو قرارداد با مزدا را تکذیب کرد

پیرو انتشار خبرهایی در مورد لغو قرارداد بهمن موتور با شرکت مزدا، گروه بهمن با صدور اطلاعیه‌ای رسما اعلام کرد این قرارداد لغو نشده و روابط این دو شرکت همچنان ادامه دارد.

روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که پس از تعلیق فعالیت گروه پژو سیتروئن در ایران، شرکت مزدا نیز به دلیل تحریم‌ها قرارداد خود با شرکت بهمن موتور را لغو کرده است. حتی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ایران در این رابطه اظهار کرد بهمن موتور شرکت چینی هاوال را جایگزین مزدا کرده است.

اطلاعیه گروه بهمن در مورد همکاری با مزدا

حالا روابط عمومی گروه بهمن با توجه به انتشار خبر فسخ قرارداد مزدا اطلاعیه‌ای صادر کرد و در این رابطه توضیح داد:

بیش از 60 سال از همکاری گروه بهمن با مزدا در خصوص تولید انواع خودروهای سواری و وانت می‌گذرد و بهمن به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت در ایران در حال فعالیت است. در حال حاضر نیز هیچ لغو قراردادی نه از سوی بهمن و نه از سوی مزدا اعلام نشده است و روابط این دو شرکت همچنان ادامه دارد.

طبق اعلام گروه بهمن ، در حال حاضر شرکت بهمن موتور تولید و عرضه خودروی مزدا 3 اف ال (Mazda 3 FL) را طبق برنامه ادامه می‌دهد و مذاکرات با شرکت مزدا برای ورود و عرضه محصولات جدید این برند صورت گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. چه تکذیبی دقیقا؟اینا همه سیاستشونه
    اولش جو میدن بعدش الکی میخوان جو رو اروم کنن مگ دیگ خیلی ببخشید شاسکول باشیمم که به انتظار اینا بشینیم

  2. تکذیب چرا ؟؟ خود مزادا رسما اعلام کرده خارج شده چی میگن اینا ؟؟

  3. بالاخره مزدا میره بیرون از ایران چه الان چه یک ماه دیگه

  4. با این اوضاع فک کنم کم کم باید راه پیشینیان در پیش بگیریم قاطری شتری چیزی بگیریم .نه از پس پول خودرو میشه بر اومد نه از پس مخارج و بنزین .