آیفون 10 اپل

آیفون 10 اپل پرفروش‌ترین گوشی دنیا در ابتدای سال 2018

بر اساس برآوردها، آیفون 10 اپل (iPhone X) به عنوان محبوب‌ترین گوشی نزد خریداران در سه ماهه اول سال 2018 شناخته شده و این در حالی است که محصول دیگری از کمپانی کوپرتینویی نیز پشت سر آن قرار دارد.

در تازه‌ترین گزارش ارائه شده توسط موسسه IHS Markit، آیفون 8 و آیفون 10 اپل در صدر فهرست پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال 2018 قرار گرفتند؛ آماری که با برخی از گزارش‌های اخیرا منتشر شده مبنی بر کاهش تقاضای خرید آیفون 10 در بازار، کاملا تناقض دارد.

آیفون 10 اپل با فروش جهانی 12.7 میلیون واحدی خود، در صدر فهرست ایستاد

البته در قیاس با رقم فروش آیفون 7 پلاس در سه ماهه اول سال 2017، کمپانی اپل در سال جاری پرچمدار تازه خود را به تعداد کمتری روانه بازار کرد که تحلیلگران علت این امر را به افزایش فروش مدل‌های قدیمی‌تر نسبت می‌دهند. اما با این حال، عرضه‌ی 12.7 میلیون واحد از این گوشی 1000 دلاری به خریداران، سبب شد که آیفون 10 اپل با اختلاف چشمگیر نسبت به رقبا بر جایگاه اول فهرست تکیه بزند.

نکته‌ای که در این نمودار به چشم می‌خورد، قبضه شدن 10 جایگاه نخست به وسیله محصولات اپل و سامسونگ است. دو کمپانی صاحب‌نام امریکایی و کره‌ای، هر کدام پنج نماینده در این فهرست دارند و مجموع فروش این پنج مدل برای اپل، 40.6 میلیون و برای سامسونگ حدود 36.3 میلیون دستگاه برآورد شده است.

آمار سه ماهه اول 2018

البته سهم تولیدکنندگان چینی در بازار جهانی نسبت به گذشته، با رشد قابل توجهی مواجه شده؛ اما چینی‌ها هنوز زیر سایه اپل و سامسونگ قرار دارند که تاخیر در عرضه‌ی محصولات کمپانی‌هایی نظیر هواوی، شیائومی و ویوو در این مورد بی تاثیر نبوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. توی فروش کلی دنیا چیزی که خود سایت گجت نیوز اعلام کرد سام اوله خوشال هم نباشید این امار تا 7 ماه دیگه تغییر میکنه

  2. هنوز 7 ماه دیگه تا پایان سال 2018 مانده این امار جابجا میشه وقت زیاده امار فروش رو سام جابجا میکنه پارسال هم همین جور بود امار کلی اعلام شده با 100 ملیون اختلاف سام اول شده توی امار کلی دنیا توی فروش اوله به هیچ عنوان هم سام شرکتی نیست که کم بیاره بازم مثل پارسال اول میشه توی فروش

  3. اینم از اون آمارهاییه که تو ایران میدن اولا که این تو پرچمدارا پرفروشترین بوده نه در کل چون همیشه تعداد فروش میان رده ها بیشتره این آمار جعلی رو میدن که مردمو ترغیب کنن برای خرید این گوشی مسخره گرون

  4. همه جا که مثل ما بدبخت نیستن گوشی میان رده قسطی با ده برابر قیمت بخرن
    میرن نقد یه روزه میخرن میارن

  5. وا مگه اس 9 پلاس سامسونگ نبود؟؟

  6. واقعا اگ ایران رو فاکتور بگیریم ازش بهترین برند و گوشی که میتونه باشه همین آیفونه