پنل اولد سامسونگ

پرچمدار بعدی هواوی با پنل 6.9 اینچی ساخت سامسونگ در راه است

گزارشی از کره جنوبی بیرون آمده که پرچمدار آتی هواوی را مجهز به یک پنل اولد (OLED) تقریبا 7 اینچی توصیف کرده و سامسونگ را تامین کننده‌ی این پنل بزرگ معرفی نموده است.

امروزه وجود نمایشگرهای 6 اینچی در پرچمداران بازار موبایل، به امری متداول بدل شده است؛ اما هنوز هیچ گوشی هوشمندی با پنل 7 اینچی سراغ نداریم، زیرا در این صورت عملا باید نام تبلت را روی آن نهاد. با این حال به تازگی گزارشی منتشر شده که از وجود نمایشگر اولد 6.9 اینچی ساخت «سامسونگ دیسپلی» در پرچمدار آتی هواوی حکایت دارد.

در صورت صحت داشتن این ادعا، نمایشگر تقریبا 7 اینچی این محصول، بسیار بزرگتر از هر گوشی هوشمند دیگری خواهد بود که تاکنون روانه بازار شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که کمپانی هواوی پرچمدار بعدی خود را با نام احتمالی میت 20 (Mate 20) و مجهز به نمایشگر آمولد در نیمه دوم سال جاری میلادی، رونمایی و عرضه خواهد کرد.

پرچمدار آتی هواوی

ورود پرچمدار آتی هواوی به قلمروی تبلت‌ها

در حال حاضر پنل‌های خمیده‌ی سامسونگ دیسپلی، از محبوبیت فراوانی نزد تولیدکنندگان گوشی های هوشمند برخوردارند و گزارش شده است که کمپانی چینی اوپو (Oppo) نیز برای تولید پرچمدار جدید خود چنین پنلی را از سامسونگ خریداری خواهد کرد. البته ظاهرا این موضوع درباره هواوی صادق نیست؛ زیرا این کمپانی پنل خمیده را در نظر ندارد و مشتری پنل‌های اولد مسطح سامسونگ دیسپلی شده است.

در این گزارش، اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی پنل پرچمدار بعدی هواوی دیده نمی‌شود و تنها از آن به عنوان گوشی هوشمندی با بزرگترین صفحه نمایش ممکن یاد شده است. اما ظاهرا خود سامسونگ نیز، قصد فراخ ساختن مرزهای صفحه نمایش محصولاتش را دارد و این قصد را با تجهیز گلکسی نوت 9 به یک پنل 6.38 اینچی عملی خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود مدل بعدی آیفون نیز از یک نمایشگر 6.46 اینچی بهره خواهد برد. با این اوصاف، پرچمدار آتی هواوی در راه ورود به قلمروی تبلت‌ها چندان هم تنها نخواهد بود.

به نظر می‌رسد تصمیم هواوی برای تعبیه چنین پنل بزرگی در محصول جدید خود، به خواسته مشتریان چینی ارتباط داشته باشد؛ چرا که اغلب این کاربران به دلیل رسم الخط خاص زبان چینی، خرید گوشی هایی با بزرگترین صفحه نمایش ممکن را ترجیح می‌دهند و هواوی با اتخاذ چنین تصمیمی، قصد دارد دست بالا در بازار این کشور را حفظ کند.

انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی، کار تامین پنل‌های اولد 6.9 اینچی پرچمدار آتی هواوی را تا انتهای سه ماهه سوم سال 2018 به پایان برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. درود به سامسونگ
    🙂

  2. از همین الان معلومه چه اشغالی میخان بسازن

  3. چرا صفحه نمایششو داده سامسونگ بسازه ؟

    • چون تمام دنیا پنل دارن ال جی داره oled هواوی داره amoled همه دنبا میدونن هیچ پنلی با کیفیت تر از سام نداره super amoled اپل x پنل سام هیچ کدوم پنل به کیفیت سام نمیتونن تولید کنن حتما یه چی بوده که این کارو کردن دم سامسونگ گرم

  4. سامسونگ دیگ مونده چیکار کنه از بس عدد داده بیرون زده تو کار همکاری.حالا دیگ باید عددای هوآی رو بشماریم انگار