نسخه بتای اندروید 9 برای اکسپریا XZ2

انتشار دومین نسخه بتای اندروید 9 برای اکسپریا XZ2 سونی

گوگل دومین نسخه بتای اندروید 9 را چند روز پیش منتشر کرد. سونی جزو اولین شرکت‌هایی بود که خیلی زود دست به کار شد و دومین نسخه بتای اندروید 9 برای اکسپریا XZ2 را عرضه کرد. اکنون بخشی از کاربران سونی اکسپریا ایکس زد 2 می‌توانند طعم اندروید P را بچشند.

آن دسته از کاربران سونی اکسپریا ایکس زد 2 که در اولین طرح بتای اندروید 9 شرکت کرده‌اند، به زودی بعد از دریافت نوتیفیکیشن، دومین نسخه بتای این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. یکی از مشکلات مهم کاربران پرچمدار سونی بعد از دریافت نسخه بتا برای نخستین مرتبه، قطع شدن میکروفون حین برقراری تماس‌های صوتی بود، مشکلی که انتظار می‌رود بعد از نصب دومین نسخه بتای اندروید 9 برای اکسپریا XZ2 رفع شود.

از دیگر مشکلاتی که قرار است در دومین نسخه بتای اندروید 9 برای اکسپریا ایکس زد 2 رفع شوند می‌توان به مشکلات جی پی اس، ناپایدار بودن هات اسپات و کرش کردن گوشی حین اتصال به شبکه موبایل 4G اشاره کرد. شارژ وایرلس نیز باید بدون دردسر کار کند.

متاسفانه حالت شب گوشی اکسپریا ایکس زد 2 که به لطف آن حین کار کردن با گوشی در تاریکی شب، فیلتر نور آبی فعال می‌شود، بعد از انتشار اولین نسخه بتا به طور صحیح کار نمی‌کرد، پس انتظار می‌رود در دومین نسخه بتای اندروید 9 برای اکسپریا XZ2 این ایراد نیز برطرف شده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. مشکلات که یکی دوتا نیس ماشالا از هر دری سخنیه

  2. امیدوارم تو این آپدیت مشکل جدیدی پیش نیاد که بخوان با آپدیت بعدی جبرانش کنن

  3. با هر آپدیت که مشکلاتش بیشتر میشه .گوشی داغون میشه که