دریافت و برقراری تماس در اپل واچ با تکنولوژی Smart Number میسر شد

تکنولوژی Smart Number که توسط اپراتور EE معرفی شده است، به کاربران اجازه می‌دهد از یک اپل واچ و یا تبلت آیپد به منظور برقراری تماس استفاده‌ کنند. فناوری اسمارت نامبر برای کاربران محصولات مختلف اپل بسیار کاربردی خواهد بود.

EE اولین اپراتور کشور انگلستان است که از فناوری Smart Number پشتیبانی می‌کند. به لطف آن می‌توان با استفاده از شماره سیم کارت قرار گرفته درون آیفون بر روی آیپد، اپل واچ، مک و حتی آیپاد اقدام به برقراری تماس صوتی و یا ارسال پیام متنی کرد.

روش استفاده از تکنولوژی Smart Number

برای استفاده از این فناوری به یک دستگاه اصلی نیاز خواهید داشت که می‌تواند آیفون 6 و یا یک گوشی جدیدتر باشد. همچنین سیستم عامل دستگاه اصلی نباید کمتر از آی او اس 11.3 باشد. سپس قادر خواهید بود این گوشی را به حداکثر پنج دستگاه ساخت دست اپل دیگر متصل کنید. نکته بسیار مهم اینجاست که استفاده از این سرویس رایگان است.

تکنولوژی Smart Number

بعد از برقراری اتصال، تکنولوژی Smart Number سبب می‌شود تماس‌های گرفته شده با شماره موبایل کاربر، که سیم کارت آن درون دستگاه اصلی قرار دارد، به دیگر دستگاه‌های متصل شامل آیپد، اپل واچ، آیپاد و یا مک بوک وی منتقل شوند. در زمان تلاش برای آغاز یک تماس تلفنی نیز از همان شماره موبایل استفاده خواهد شد. با تکنولوژی Smart Number می‌توان تماس را در یکی از دستگاه‌ها آغاز کرد و در دیگری ادامه داد.

برای اتصال گجت‌ها به یکدیگر اجباری به استفاده از سیم کارت اپراتور EE وجود نداشته و کافی است آن‌ها به اینترنت متصل باشند. حال این اتصال می‌تواند از طریق وای فای و یا اتصال همراه هر سیم کارتی فراهم شود. فراموش نکنید حین قرار داشتن در سایر کشورها به غیر از انگلستان، تماس از طریق وای فای امکان‌پذیر نخواهد بود، اما اگر گجت‌ها با وجود قرارگیری شما خارج از کشور هنوز در انگلستان باشند، تماس به آن‌ها نیز منتقل می‌شود. از آنجایی که ویژگی Wi-Fi Calling از طریق آی‌کلاد، تنها در سیستم عامل آی او اس وجود دارد، در حال حاضر امکان استفاده از قابلیت مشابه در دستگاه‌های اندرویدی فراهم نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. مگه گوشی مرده که به ساعت متوصل بشیم ؟؟

  2. مگه قبلا اینجور نبود؟>؟؟

  3. با این اوصاف باید بریم اول یه آیفونی بخریم که بشه استفاده کرد
    مگ دارییییییییییییییییم آخه با عقل جور در نمیا

  4. متاسفانه برا اندروید هنوز همچین قابلیتی وجود نداره .من اگ بودجه خرید آیفون داشته باشم دیگ اپل واچش بر چیمه خب