گوشی بدون حاشیه سونی

رویای معرفی گوشی بدون حاشیه سونی به واقعیت تبدیل می‌شود

احتمال معرفی گوشی بدون حاشیه سونی در آینده قوت گرفت. یکی از مدیران سونی به سوالاتی پیرامون تمایل این شرکت به معرفی موبایلی با نمایشگر کم‌حاشیه پاسخ داده است.

گوشی بدون حاشیه سونی که این روزها برای بسیاری از افراد به یک رویا تبدیل شده است، ممکن است در آینده پیش روی همگان قرار گیرد. رییس برنامه‌ریزی محصولات این کمپانی ژاپنی می‌گوید کاهش بیشتر حاشیه‌ها تغییرات زیادی را در طراحی ایجاد خواهد کرد.

شناسایی گوشی های سونی کار چندان دشواری نیست و نمایشگر بسیاری از محصولات این شرکت با حاشیه‌های ضخیم تولید می‌شود. هرچند، مدت زمان زیادی از روی آوردن سونی به تولید گوشی هایی با نمایشگر 18:9 نمی‌گذرد و این کمپانی ژاپنی با استفاده از زبان طراحی “Ambient Flow”، نسبت صفحه به بدنه را تا حد زیادی افزایش داده است. با این حال، هم‌چنان طراحی این تلفن های هوشمند با پرچمداران سایر کشورها تفاوت قابل توجهی دارد.

تولید گوشی بدون حاشیه سونی نیازمند تغییر محل دوربین و اسپیکر است

“Ichino” می‌گوید مهندسان شرکت هنگام طراحی یک محصول جدید، عملکرد و ویژگی‌ها را در نظر می‌گیرند. موبایلی با حاشیه‌های کمتر، موقعیت و عملکرد برخی ویژگی‌های خاص را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اگر صفحه نمایش به صورت کشیده طراحی شود، ممکن است مهندسان مجبور به تغییر محل دوربین و اسپیکرهای استریو باشند.

این موضوع حتی می‌تواند تجربه کاربران از مشاهده محتوا را نیز دگرگون کند؛ موضوعی که Inchio آن را علت طراحی اکسپریا XZ2 پریمیوم با نمایشگر 16:9 می‌داند. او می‌گوید نمایشگر 18:9 باعث ایجاد حاشیه‌هایی در اطراف صفحه نمایش می‌شود که می‌توان آنها را دید. با این حال، مهندسان به کمنظور دستیابی به تعادلی میان ویژگی‌ها و عملکرد دستگاه با طراحی روز، ادامه خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. سونی سلطان حاشیه هست
    احمق بجای این که حاشیه بالا و پایینو کم کنه چسبیده بود به حاشیه های کناری فقط

  2. نه بابا ببینیمو تعریف کنیم

  3. کاش عملکردشم به اندازه حاشیه کمش جذابیتی داشته باشه

  4. به جای این همه کم کردن حاشیه ها کلا یه صفحه کاغذی بدون فریم درست کنن هم خودشونو راحت کنن هم مخاطباشون راضی ترن