نوکيا اسمارت فون لوميا 928 را از ماه آينده روانه بازار خواهد کرد

بلومبرگ گزارش کرده که پرچم‌دار جدید نوکیا که از آن با نام لومیا 928 یاد می‌شود، قرار است از ماه آینده و از طریق شبکه مخابراتی ورایزون توزیع شود. براساس گزارش‌های مختلف لومیا 928 از بدنه فلزی و سبک‌تر نسبت به لومیا 920 بهره می‌برد و این تلفن از نظر مشخصات سخت‌افزاری شباهت‌های زیادی به پرچمدار فعلی نوکیا دارد. از جمله مشخصات سخت‌افزاری منتسب به لومیا 928 می‌توان به صفحه نمایش 4.5 اینچ، دوربین 8 مگاپیکسل و قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

لومیا 928 بیشتر شبیه به یک بروز رسانی نسبت به لومیا 920 است؛ اما از آن همواره به عنوان پرچم‌دار جدید نوکیا یاد می‌شود. این تلفن دارای بدنه باریک‌تر و وزن سبک‌تر نسبت به لومیا 920 است؛ اما مشخصات سخت‌افزاری و شکل و شمایل ظاهری آن تفاوت چندانی با پرچم‌دار فعلی فنلاندی‌ها ندارد.

براساس گزارش بلومبرگ، لومیا 928 از ماه آینده حداقل در آمریکا عرضه خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نیست که عرضه نسخه آنلاک آن برای کشورهای دیگر نیز از همان زمان آغاز خواهد شد یا نوکیا قصد دارد دیرتر این تلفن را وارد بازارهای جهانی کند.

مدیرعامل نوکیا، استفن الوپ چندی پیش به عرضه یک تلفن لومیای جدید برای این فصل خبر داده بود و احتمالا منظور او همین لومیا 928 بوده است. چند روز پیش تصاویر مختلفی از این تلفن فاش شد که در کنار تمام آنها به فلاش جدید زنون برای افزایش بازده دوربین در نور کم نیز اشاراتی شده بود.

به هر حال شواهد نشان می‌دهند که لومیا 928 از نظر سخت افزاری دستخوش تغییرات جدی نخواهد شد.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*