خودروی دنا

خودروی دنا در جمهوری آذربایجان تولید می‌شود + قیمت

کارخانه خودروسازی خزر به عنوان کارخانه مشترک خودروسازی ایران – آذربایجان، خودروی دنا را در کشور جمهوری آذربایجان تولید می‌کند. در ادامه این مطلب می‌توانید قیمت این خودرو را در آذربایجان مشاهده کنید.

کارخانه خودروسازی خزر از عرضه صد دستگاه خودروی سواری در کارخانه مشترک خودروسازی ایران – آذربایجان در کشور جمهوری آذربایجان خبر داد. امین آخوندوف، رئیس هیات مدیره شرکت خودروسازی آذرماش در این رابطه اظهار کرد اولین سفارش ما برای مصارف دولتی است که وزارت انرژی، اقتصاد و اداره مالیات به این کارخانه داده است. به گفته وی، فروش رسمی محصولات این کارخانه از هفته آینده در سه نمایندگی فروش در باکو شروع می‌شود.

قیمت خودروی دنا در آذربایجان

محصولات فعلی این کارخانه شامل دو مدل خودرو با نام‌های خزر SD و خزر LD می‌شود که در واقع همان خودروی دنا ، محصول شرکت ایران خودرو است. مدل خزر SD با قیمت 16 هزار منات (معادل 9 هزار و 400 دلار) و خزر LD با قیمت 18 هزار منات (معادل 10 هزار و 600 دلار) در آذربایجان به فروش خواهد رسید.

تمامی خودروهای تولیدی این کارخانه دارای استاندارد یورو 5 هستند و خریداران آذربایجانی می‌توانند خودروی دنا یا همان خزر را به صورت لیزینگی با پرداخت 20 درصد قیمت و یا همراه با وام بانکی با پرداخت 50 درصد قیمت و سود سالانه 18 درصد خریداری کنند.

شرکت ایران خودرو در ماه آگوست سال 2016 میلادی با مسئولان کشور جمهوری آذربایجان برای ساخت کارخانه مشترک به توافق رسید. این کارخانه مشترک با سرمایه 24 میلیون منات با 75 درصد سرمایه‌گذاری از سوی آذربایجان و 25 درصد سرمایه‌گذاری از سوی طرف ایرانی احداث شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. بابا اینا همش کشکه این امار 10000 دلار واسه سمند دنااااا؟؟ اینارو دادن بیرون که ملت نگن بابا قیمت خودروهای داخلی به خارج کشور اروزنتر میدن به کشورهای خارجه

  2. بابا اینا همش کشکه این امار 10000 دلار واسه سمند دنااااا؟؟ اینارو دادن بیرون که ملت نگن بابا قیمت خودروهای داخلی به خارج کشور اروزنتر میدن به کشورهای خارجه

  3. بابا این ارقام کشکه 10000 هزار دلار واسه دنا اینارو دادن بیرون که نگن قیمت خودروهای داخلی به خارج کشور ارزون تر از داخله

  4. به این میگن سیاست دمشون گرم

  5. ماشین بدی نیست ولی زیادی گرونه .اگ باز طرحقیمتای سال 96 تصویب شه میشه گفت خوش قیمته

  6. اینجوئری مثلا میخاد تحریمو دور بزنه؟؟؟

  7. چه آپشنی داره آخه
    همین حرفا رو میزنید که هی میزنن تو سرمون هرچی هم گرون میشه صدا هیشکی در نمیاد که

  8. واقعا ماشینا ی فوا آپشنی هستن
    نسبت به قیمتش خیلی خوبه ارزش خریدنو داره