xperia xz premium قدرتمندترین گوشی اندرویدی ماه مه 2018 آنتوتو

اکسپریا XZ Premium ،‌ قدرتمندترین گوشی اندرویدی ماه مه 2018 از نظر آنتوتو

سایت آنتوتو لیستی از بهترین گوشی های پلتفرم اندروید در ماه مه 2018 را منتشر کرده است. به نقل این سایت، سونی اکسپریا XZ Premium لقب قدرتمندترین گوشی اندرویدی در ماه گذشته میلادی را تصاحب کرده است.

عملکرد، همه چیز یک گوشی هوشمند نیست. یک دیوایس می‌تواند فوق‌العاده سریع باشد و حتی سنگین‌ترین اپلیکیشن ها را نیز با سرعت زیادی اجرا کند، اما اگر ارائه کننده‌ی تجربه کاربری ضعیفی در بخش‌هایی نظیر دوربین، نمایشگر و عمر باتری باشد، آن محصول به عنوان یک گوشی ضعیف شناخته خواهد شد. در همین راستا، سایت آنتوتو لیستی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ماه مه 2018 شرکت داده شده در پلتفرم امتیازگیری خود را منتشر کرده است که سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم در راس این جدول جای گرفته است.

xperia xz premium قدرتمندترین گوشی اندرویدی ماه مه 2018 آنتوتو

قابلیت‌های محبوب قدرتمندترین گوشی اندرویدی آنتوتو

کاربران امتیاز 96 درصدی را به گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی داده‌اند، در حالی که لزوما آن پرفروشترین گوشی موجود در این لیست نبوده است و از بسیاری از محصولات حاضر، فروش کمتری را تجربه کرده است. قدرتمندترین گوشی اندرویدی این لیست، به فناوری Motion Eye تجهیز است که می‌تواند قابلیت ضبط ویدیوهای سوپر اسلوموشن را به ارمغان بیاورد. یکی دیگر از المان‌های مثبت، قدرت گیری این گوشی از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام است که می‌تواند عملکرد شگفت انگیزی را ارائه کرده و از پس استفاده‌ی روزمره و یا مالتی تسکینگ با اجرای اپلیکیشن های سنگین برخواهد‌ آمد.

در جایگاه دوم قدرتمندترین گوشی اندرویدی آنتوتو در ماه مه، میزو پرو 6 پلاس موفق به کسب 94 درصد رضایت مشتریان شده است. جایگاه‌های سوم و چهارم را نیز دو گوشی چینی دیگر به نام‌های شیائومی می میکس 2 و وان پلاس 6 تصاحب کرده‌اند. در ادامه‌ی لیست ما می‌توانیم گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس، شیائومی می مکس 2، هواوی میت 9، میزو ایکس و میزو 9 پرو  را ببینیم.

آیا شما هم صاحب یکی از گوشی های فوق هستید؟ نظراتتان را در ارتباط با عملکرد گوشی خود، با ما و دیگر کاربران محترم گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. توجه کردین جدیدا همه از فناوری سوپر اسلو موشن سونی تقلید میکنن حتی گلکسی اس 9 همون جاصابونی بد قلقتون تون؟؟؟

  2. کاملا غلطه بنظرم هیچی به پای اس9 پلاس نمیرسه

    • قشنگ! هم رده هاشو ببین بعد نظر بده :/
      خودش با اس 8 پلاس مقایسه کرده بعد تو با اس 9 پلاس مقایسه میکنی؟ اصلا تو لیست اس 9 پلاس نیست :/

  3. الحق و الانصاف که گوشیای خوبین سونی
    یکم بیشتر بجنبه ها بازارو دستش میگیره
    گرچه الانم به نوبه ی خودش موفق هست به حد کافی

  4. هرکس میاد یه گوشی معرفی میکنه که قدرت مند ترینه

  5. خیلیییییییییییییییییییی زشتهههههههههههه .بابا یکم حاشیه شو کم کنید خخخخ چیه اخه

  6. ایول سلطان پریمیم این گوشی فوق العادس تو نظر سنجیتونم که اول شد..