عرضه گلکسی جی 8

احتمال عرضه گلکسی جی 8 سامسونگ در بازارهای جهانی قوت گرفت

پیش‌تر تصور می‌شد عرضه گلکسی جی 8 (Galaxy J8) تنها به کشور هند محدود خواهد بود؛ اما حالا با صدور تاییدیه برای این گوشی توسط رگولاتوری تایوان، نام این کشور هم به بازارهای هدف گلکسی جی 8 اضافه شده است.

سامسونگ ماه گذشته از چهار گوشی هوشمند جدید در کشور هند رونمایی کرد که یکی از آن‌ها گلکسی جی 8 بود. در حالی که فروش سه مدل دیگر بلافاصله آغاز شد، کمپانی کره‌ای عرضه گلکسی جی 8 را به جولای (ماه آینده) موکول کرد. البته اخیرا اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه، این گوشی در برخی کشورهای دیگر از جمله تایلند و روسیه نیز عرضه خواهد شد.

ظاهرا تایوان هم یکی از این بازارها است؛ چرا که به تازگی گلکسی جی 8 در وب‌سایت NCC (کمیسیون ملی ارتباط تایوان) ظاهر شد و تصاویری نیز از آن انتشار یافت. صدور تاییدیه این محصول با شماره مدل SM-J810Y توسط رگولاتوری تایوان را می‌توان به منزله نزدیک شدن به زمان عرضه گلکسی جی 8 در این کشور دانست؛ هر چند که هنوز سامسونگ موعد دقیق این رویداد را اعلام نکرده است.

عکس‌های زنده گلکسی جی 8

تصاویر منتشر شده از گلکسی جی 8 در تایوان، بیانگر نسبت تصویر 18.5 به 9 نمایشگر Infinity Display و 6 اینچی آن هستند. یک فلش LED را هم کنار دوربین سلفی دستگاه می‌توان دید؛ ضمن اینکه دوربین دوگانه با چیدمان عمودی و حسگر اثر انگشت نیز در پنل پشتی دستگاه، خودنمایی می‌کنند. این دوربین دوگانه از دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی هم مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 است.

با داشتن تراشه اسنپدراگون 450 در دل خود، سامسونگ گلکسی جی 8 یک گوشی میان رده است که از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (با امکان ارتقا از طریق کارت حافظه) بهره می‌برد. باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از دیگر مشخصات این محصول به شمار می‌روند. با این اوصاف، گلکسی جی 8 را باید نمونه‌ی تغییر نام یافته‌ی گلکسی ای 6 پلاس، البته بدون دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی خواند.

پیش‌تر سامسونگ از عرضه گلکسی جی 8 در بازار هند با قیمتی معادل 280 دلار خبر داده بود که البته قاعدتا این مبلغ در سایر کشورها دستخوش اندکی تغییر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*