ایکس باکس جدید

ایکس باکس جدید مایکروسافت تا سال 2020 عرضه می‌شود

مدیر ایکس باکس در نمایشگاه E3 2018 اعلام کرده است که کنسول ایکس باکس جدید مایکروسافت قرار است در سال 2020 عرضه شود. در صحبت‌های وی نکات جالبی مطرح شده است که در ادامه می‌خوانیم.

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس مایکروسافت در طول برگزاری نمایشگاه E3 2018 اعلام کرده است که تیم سخت افزاری این شرکت در حال کار بر روی توسعه ایکس باکس جدید است. این نخستین بار است که ما در مورد نسل آینده‌ی کنسول بازی مایکروسافت می‌شنویم و در حالی که تا بدین لحظه جزئیات اندکی در اختیار ما است، یک گزارش جدید ادعا می‌کند ایکس باکس جدید مایکروسافت قرار است سال 2020 به عرضه برسد.

چند ایکس باکس جدید در راه است

این گزارش ادعا می‌کند نسل جدید کنسول Xbox قرار است در سال 2020 عرضه شود و مایکروسافت در حال توسعه خانواده‌ای از دیوایس‌ها تحت کدنام Scarlett است. اسپنسر در طول برگزاری بزرگترین رویداد بازی در جهان فقط به این موضوع اشاره کرده است که مایکروسافت عمیقا مشغول کار بر روی معماری کنسول های بعدی ایکس باکس است. این موضوع می‌تواند نشان دهد که مایکروسافت قصد دارد در سال 2020 بیش از یک کنسول ایکس باکس جدید را ارائه کند.

این گزارش دقیقا مشخص نکرده است که چه دیوایس‌هایی عضو این خانواده هستند، اما قطعا در آن‌ها میتوان دستگاه‌های استریمینگ را نیز یافت تا کاربران بتوانند بازی در حال اجرای خود را برای دیگر کاربران در سراسر جهان چه به صورت زنده و چه به صورت ضبط شده استریم کنند. این نخستین باری نیست که احتمالا مایکروسافت در حال کار بر روی دستگاه‌های استریمینگ است. آن‌ها در سال 2016 از محصولاتی مشابه کروم کست پرده برداری کردند که می‌تواند به کاربران اجازه دهد از طریق یک تلویزیون ثانویه در منزل خود به کنسول ایکس باکس وان دسترسی پیدا کنند، اما مایکروسافت این پروژه را لغو کرد تا هیچگاه آن را رویت نکنیم.

ما ممکن است تا پیش از آن که مایکروسافت رسما همه چیز را در مورد محصولات آینده ایکس باکس تایید کند، با برخی از قابلیت‌های آن‌ها آشنا شویم و جزئیاتی از آن‌ها به بیرون درز پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دو سال باید منتظر باشیم