ثبت نام محصولات ایران خودرو

ثبت نام محصولات ایران خودرو برای مشتریان امکان‌پذیر نشد

روز گذشته طرح جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو آغاز شد، اما ثبت نام محصولات ایران خودرو برای مشتریان امکان‌پذیر نبود و متقاضیان از همان ابتدای ثبت نام با عبارت تکمیل ظرفیت مواجه شدند.

ثبت نام محصولات ایران خودرو به صورت اقساطی از ساعت 10 صبح روز گذشته (چهارشنبه 23 خرداد 1397) در سایت فروش ایران خودرو آغاز شد، اما هیچ کس در این طرح فروش موفق به ثبت نام نشد و ظاهرا اصلا سایت برای مردم باز نشده است.

در هفته‌های اخیر موضوع احتکار خودرو و نفروختن خودروها به امید افزایش قیمت، حواشی زیادی را برای خودروسازان ایجاد کرد، اما ایران خودرو و سایپا هر بار این ماجرا را کتمان کردند. رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز به نوعی از خودروسازان حمایت کرد و گفت خودروهای تولیدی غیر قابل احتکار هستند و تاکنون هیچ گزارشی در این مورد به دستمان نرسیده است.

پس از اعلام شورای رقابت مبنی بر افزایش قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان از اول تیرماه، شرکت‌های ایران خودرو و سایپا طرح پیش فروش خودرو به مناسبت عید فطر را با قیمت‌های جدید آغاز کردند. قرار بود سایت فروش ایران خودرو از ساعت 10 صبح چهارشنبه 23 خرداد 1397 باز شود و برای جلوگیری از دلالی و واسطه‌گری، افرادی که در شش ماه اخیر موفق به ثبت نام محصولات ایران خودرو شده بودند، در این بخشنامه امکان ثبت نام نداشتند.

تکمیل ظرفیت ثبت نام محصولات ایران خودرو

در اتفاقی عجیب که البته پیش از این نیز مشابه آن را دیده بودیم، سایت فروش ایران خودرو دقایقی قبل از شروع ثبت نام از دسترس خارج شد و پس از شروع ثبت نام نیز افرادی که توانستند وارد سایت شوند با عبارت «ظرفیت تکمیل شد» مواجه شدند. شرکت ایران خودرو در این طرح فروش، محصولات خانواده پژو، رانا، سمند، دنا، وانت، دانگ فنگ و هایما را به صورت پیش فروش عرضه می‌کرد و نزدیک‌ترین موعد تحویل محصولات نیز آبان‌ماه 1397 بود. پس از باز شدن سایت فروش، تنها پیش فروش دو خودروی هایما برای تحویل در خرداد و تیر 1397 و وانت آریسان برای مردم عادی باقی مانده بود و فروش اقساطی سایر محصولات ایران خودرو طبق بخشنامه اعلام شده صورت نگرفت.

این اتفاق بار دیگر حرف و حدیث‌هایی در مورد ثبت نام محصولات ایران خودرو به وجود آورد؛ این که نمایندگی‌ها و کارکنان ایران خودرو قبل از مردم عادی با دسترسی ویژه به سایت، محصولات را پیش خرید می‌کنند و امکان ثبت نام برای مشتریان عادی وجود ندارد. برخی افراد مدعی شده‌اند که ثبت نام تنها از طریق نمایندگی‌ها انجام شده و سایت فروش در دسترس مردم و سرورهای عمومی قرار نداشته و تمام ظرفیت بلافاصله پس از مراجعه حضوری تعدادی خریدار تکمیل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

18 دیدگاه

  1. سلام کسی خبر داره ال90 پلاس دستی تحویل خرداد ماه کی دعوت نامه میاد

  2. سلام
    لطفا کمکم کنید
    وضع خرید ماشین خیلی خراب شده تصمیم داشتم ک ثبت نام کنم …اما وضع ایران خودرو هم خوب نیست
    نمیدونم چیکار کنم
    ب ایران خودرو اعتماد کنم
    ؟؟
    نکنه پول بگیره و ماشین رو نده

  3. خیلی جالبه 99 درصد مردم فقط حرفن و بلدن کری بخونن
    پاش که بیفته خودشون بدتر از همه ان زود تسلیم میشن

  4. وقتی قیمت دلار میشه ۷ هزار تومن

    یعنی پراید ۲۰ میلیونی گذشته رو الان داریم ۱۰ میلیون می خریم

    اگر پراید با ۲۰ میلیون تومان در کشور های همسایه عرضه بشه، یعنی به قیمت ۲۵۰۰ دلار فروش میره!!

    باور کنید اونجا یک سری قیمت ها مثل بیمه هم روش نمیره و میشه ۲۰۰۰ دلار هم خرید!!!!

    پس هجوم ببرید و خودروها رو خرید کنید، وگرنه همش رو صادر می کنند و به ریش شما می خندند

    با سپاس

  5. این کاملا نشون میده که مردم ما راضی هستن از تولید ملی
    و دمشون گرم

  6. سایپا هم فروش فوری نداره و گذاشته تا یکی ۵ میلیون بکشه رو خودروهاش برای تحویل مرداد ماه

    با سپاس

  7. آخه اکه نخریم هم اتفاق خاصی نمیفته
    شما فک میکنید با نخریدن و اعتصاب قیمتا رو میارن پایین؟
    اینجا ایرانه دوست عزیز
    اوضاع بهتر که نمیشه هیج بدتر هم میشه

    • نه برادر من
      دوس عزیزه مون راس میگه
      ببین شما وقتی دلار میره بالا همه هجوم میبرن ب خرید
      وقتی سکه میره بالا وقتی ماشین میره و انواع کالاها همش همینطوره
      مردم هجوم میبرن برای خرید
      خو اگه نخرن جنس رو دستشون میمونه و سودی ندارن ک پس مجبورن قیمت رو بیارن پایین
      البته ی مشکل بزرگ ک داریم اینکه وقتی مثلا قیمت ماشین میره بالا ی عده از خودشون هستن میخرن و بین خودشون ردو بدل میکن ک این کارو خراب میکنه

    • نخریدن کمک کردن به جنبشه که همه ما رو نابود میکنه میشیم مثل سوریه

  8. از روز اول اینده این صنعت با حمایت همه جانبه دولت معلوم بود می شه رانت و پارتی بازی و کیفیت بد الان هم تو روز روشن دارن کلاه برداری م یکنن و قیمت ماشینا رو کشیدن بالا . حالا خوبه سال حمایت از کالای ایرانی این شرکتا اینو فراموش کردن

  9. به هر چی که اعتقاد دارید دیگه جمع کنید، مردم چی فرض کردین، بازی موش و گربه ساختن، ماشین نخواستیم دیگه، برگردیم عقب مثل عصر حجر سفر کنیم از این خیلی بهتره تا قیمت خون برای ماشین بدیم، فک کنم اون موقع یونجه هم گیر نیاد با این خشکسالی