نوکیا ایکس 6

آپدیت جدید نوکیا ایکس 6 ، قسمت ناچ نمایشگر را مخفی می‌کند!

آپدیت جدید نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) قابلیت‌های تازه‌ای را وارد این گوشی میان رده و محبوب که تنها یک ماه از عرضه‌ی آن می‌گذرد، کرده است. امکان مخفی کردن ناچ و عکاسی پرتره، دو مورد از این قابلیت‌ها هستند.

نوکیا ایکس 6 اولین گوشی هوشمندی است که اچ ام دی گلوبال با نمایشگر ناچ روانه بازار کرده و بر اساس گمانه‌زنی‌ها، نوکیا 5.1 پلاس هم به عنوان دومین محصول کمپانی فنلاندی با این ویژگی، به زودی رونمایی خواهد شد. آپدیت جدید نوکیا ایکس 6 اما، امکان مخفی کردن ناچ را برای کاربران فراهم می‌کند.

هر چند که ناچ این محصول در قیاس با برخی گوشی های دیگر، ابعاد کوچکی دارد؛ اما ظاهرا کاربرانی که اساسا اعتقادی به وجود ناچ در صفحه نمایش گوشی ندارند از این موضوع راضی نبودند و کمپانی سازنده، راهکار جلب رضایت این دسته از کاربران را در ارائه آپدیت نرم افزاری یافت. پس از دریافت و نصب بسته به‌روزرسانی، تنها با یک لمس امکان مخفی کردن ناچ (با ظاهر شدن نوار سیاه رنگی در دو سمت آن) فراهم می‌شود.

از دیگر امکاناتی که آپدیت جدید نوکیا ایکس 6 با خود به همراه می‌آورد، باید به عکاسی در حالت پرتره (portrait mode)، محدودیت عملکرد اپلیکیشن‌های پس‌زمینه برای ذخیره انرژی و قابلیت تازه‌ای برای پنهان کردن اپلیکیشن ها اشاره کرد.

البته این گوشی میان رده، فعلا تنها در بازار چین ارائه شده و فروش خوبی هم در این کشور داشته است؛ اما منابع غیر رسمی از عرضه آن به سایر بازارهای آسیایی در آینده نزدیک خبر داده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوربین طراحی باتری همه چیز عالیه و مهم تر از همه از یه برند نامیه امید وارم پیرشفت کنه باز

  2. آخه تا سامسونگ و هوآوی مونده کی دیگ پول میده برا نوکیا