تصاویر سونی اکسپریا XZ3

تصاویر سونی اکسپریا XZ3 همراه با دوربین دوگانه و طراحی آشنا در دنیای واقعی

نخستین تصاویر گوشی سونی اکسپریا XZ3 در دنیای واقعی منتشر شد. سونی اکسپریا ایکس زد 3 از دوربین دوگانه جدید و طراحی مشابه نسل پیشین خود مدل XZ2 بهره‌مند خواهد بود.

سونی هر شش ماه گوشی های پرچمدار خودش را به روزرسانی می‌کند. یکی از آخرین این مثال‌ها می‌تواند اکسپریا ایکس زد 1 باشد که در‌آگوست 2017 معرفی شد و شش ماه پس از آن شاهد معرفی مدل جدید آن یعنی اکسپریا ایکس زد 2 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا بودیم. حالا انتظار می‌رود این شرکت در حال کار بر روی توسعه گوشی سونی اکسپریا XZ3 باشد. تصاویری از این محصول در دنیای واقعی نیز رویت شده است که نشان می‌دهد ظاهرا سونی قصد اعمال تغییرات اندکی را در این محصول دارد.

از قاب جلویی دیوایس آغاز می‌کنیم؛ به نظر می‌رسد این محصول شباهت زیادی با گوشی پرچمدار XZ2 دارد. این بدان معناست که قاب نسبتا ضخیمی همچنان در بالا و زیر صفحه نمایش وجود دارد،‌ گرچه نمایشگر گوشی از نسبت اباد 18:9 بهره می‌برد. این پنل با یک دوربین سلفی جلویی و اسپیکر رو گوشی نیز همراه است که می‌تواند به عنوان یک بلندگوی معمولی نیز مورد استفاده قرار گیرد. اگر این قضیه درست باشد، یک اسپیکر نیز در قاب پایینی به منظور پیکربندی استریو تعبیه خواهد شد.

تصاویر سونی اکسپریا XZ3

با این حال، بخش زیری گوشی در تصاویر مشخص نیست و ما تنها باید با گمانه زنی‌ها پیش برویم. حال به قسمت پشتی گوشی می‌رویم. به نظر می‌رسد سونی همچنان قصد دارد از دوربین دوگانه در گوشی های هوشمند اصلی خود استفاده کند،‌ اما دقیقا مشابه آنچه که در گوشی XZ2 Premium می‌بینیم نیست. به جای آن، گوشی ساز ژاپنی دو لنز گرد را در قسمت پشتی قرار داده است که با یک فلاش LED همراه شده و احتمالا فوکوس خودکار تشخیص فاز و لیزری نیز برای آن تدارک دیده شده است. علاوه بر این، اسکنر اثر انگشت نیز درست در وسط قاب پشتی جای خوش کرده است. کلید پاور و تنظیمات ولوم صدا نیز در قسمت راست فریم گوشی قرار گرفته‌اند.

تصاویر سونی اکسپریا XZ3

متاسفانه در این تصاویر اشاره‌ای به مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا XZ3 نشده است، اما اگر شایعات حقیقت داشته باشند، یک تراشه به نام کوالکام اسنپدراگون 845 همراه 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی قدرتبخش این گوشی است. همچنین جزئیات دوربین نیز شامل یک سنسور اصلی 19 مگاپیکسلی به همراه سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی گوشی جای خوش کرده است که مشابه دوربین سلفی XZ2 Premium است.

معرفی سونی اکسپریا XZ3 در IFA 2018

سونی هنوز هیچ نظر رسمی در مورد این تصاویر منتشر شده از گوشی پرچمدار آینده خود نداده است، اما به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارد در نمایشگاه IFA 2018 آلمان از آن پرده بردارند.