تبلت اقتصادی هواوی مدیاپد C5

تبلت اقتصادی هواوی مدیاپد C5 با نمایشگر 8 اینچی در راه است

تبلت اقتصادی هواوی مدیاپد C5 مجهز به یک نمایشگر 8 اینچی در راه است. این تبلت ارزان قیمت چینی قرار است جایگزین مدیاپد M5 Lite شود و وارد بازارهای جهانی نیز خواهد شد.

اوایل این هفته، هواوی مدل‌های 8.4 اینچی و 10.8 اینچی تبلت مدیاپد M5 خود را در برخی بازارهای جهانی نظیر ایالات متحده به فروش رساند و حالا به نظر می‌رسد در حال کار بر روی یک تبلت دیگر به نام هواوی مدیاپد C5 است. مشخصات فنی این تبلت محدود است، پس مدیاپد سی 5 یک تبلت اقتصادی است. کدنام این محصول نیز Monet است.

جزئیات فنی هواوی مدیاپد C5

از طریق صدور گواهینامه برای دیوایس توسط وزارت اطلاعات و صنعت تکنولوژی چین، شماره مدل این تبلت MON-AL19 اعلام شده است. اسناد UAProf این دیوایس نشان می‌دهند که ونمایشگر تبلت مدیاپد C5 وضوح 1920 در 1080 پیکسلی را ارائه کرده و با بلوتوث 4.2 همراه شده است.

یک سایت هلندی به نام Moilekopen ادعا می‌کند نسخه‌ی وای فای ادیشن هواوی مدیاپد C5 دارای شماره مدل MON-W19 و نسخه‌ی وای فای + LTE آن دارای شماره مدل MON-A19 است. تراشه‌ی اسنپدراگون 435 با پردازنده‌ی 1.4 گیگاهرتزی نیز در زیر قاب این تبلت به قدرتنمایی می‌پردازد. هواوی مدیاپد C5 با اندروید 7 نوقا به صورت پیشفرض عرضه می‌شود. البته ما فرض را بر این می‌گیریم که آپدیت اندروید 8 اوریو پس از چند ماه برای این تبلت به عرضه خواهد رسید. در اینجا هیچ جزئیات دیگری از مشخصات فنی تبلت هواوی MediaPad C5 در دست نیست. انتظار می‌رود این تبلت جایگزین مدیاپد M5 Lite باشد که در سال گذشته میلادی معرفی شده بود.

هواوی بعید است یک رویداد ویژه را برای معرفی MediaPad C5 تدارک دیده باشد. از این رو شرکت چینی هواوی ممکن است با حضور در نمایشگاه IFA 2018 برلین که از 31 آگوست الی 5 سپتامبر (9 الی 14 شهریور ماه) بخواهد این محصول را در کنار سایر محصولات الکتریکی خود معرفی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. عکس روی صفحه ش عکس مسکوهه

  2. فقط ایپد های اپل

  3. تبلبت بیشتر برای خانم ها و بچه ها خوبه. خانم ها ک عاشق صفحه بزرگن، بچه ها هم برا بازی

  4. آدم گوشی داشته اشه به تبلت نیازی نداره به نظرم
    کار همونو انجام میده والا
    حالا میشه لپ تاپ رو بجاش جایگزین کرد