گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ با قیمتی فراتر از 2000 دلار عرضه می‌شود

یک گزارش جدید توسط The Korea Times منتشر شده که در آن ادعا شده گوشی انعطاف پذیر سامسونگ قرار است با قیمتی بیش از 2000 دلار به فروش برسد. این می‌تواند بیش از 2 برابر قیمت آیفون ایکس اپل که خود محصولی بسیار گران قیمت است باشد!

ما مدت‌هاست که در مورد گوشی انعطاف پذیر سامسونگ و در حال توسعه بودن آن شنیده‌ایم. البته این گوشی منعطف را نباید با گوشی‌هایی که از نمایشگر مجهز به لولا که به شما اجازه می‌دهند گوشی‌تان را به سمت پایین تا کنید اشتباه بگیرید؛ این محصول در واقع از یک نمایشگر خمیده‌ی واقعی بهره‌مند است که کاربران می‌توانند آن را به هر شکلی که خواسته خم کرده و با خود حمل کنند.

این به نظر ایده‌ی جذابی است، اما باعث می‌شود قیمت دیوایس نیز بسیار گران باشد. به نقل از یک گزارش جدید از سوی The Korea Times، شایعاتی مبنی بر اینکه گوشی منعطف سامسونگ هزینه‌ای بالغ بر 2000 دلار را بر روی دست مشتریان می‌گذارد. با توجه به این که بسیاری از خریداران از قیمت هزار دلاری آیفون ایکس گله داشتند،‌ تصور آن که برای خرید یک گوشی پرچمدار باید بیش از 2 هزار دلار بپردازند بسیار سخت خواهد بود!

چرا گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گران است؟

یکی از دلایل قابل ذکری که می‌تواند گوشی انعطاف پذیر سامسونگ را به چنین قیمت عجیب و غریبی تبدیل کند، تعداد محدود آن است که سامسونگ قصد دارد آن را در سراسر جهان به تولید برساند. به همین دلیل، سامسونگ نمی‌تواند قیمت فروش این محصول ویژه و محدود را هم قیمت با محصولاتی که به تولید انبوه چند ده میلیونی تعیین کنند.

در هر صورت این جزئیات ممکن است با شایعات همراه باشند، اما اگر شما هم امیدوار بودید که می‌توانید به راحتی این گوشی را تصاحب کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. اگرچه کمی صبر کنید شاید این جزئیات حتی به اشتباه به انتشار رسیده‌اند و وقتی به سال 2019 و زمان عرضه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ نزدیک می‌شویم، بتوانیم جزئیات نزدیکتری به واقعیت را بشنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. واسه خیلی ها جذابیت داره و میخرن استفاده میکنن هواوی ماکروسافت اپل هم دارن همچین چیزیو ارایه میدن هر کدوم با جذابیت و ویژگی خاص

  2. والا هیچ جذابیتی نداره مطمنم انقدری فروش نداشته باشه براشون که دیگ تولید نکنن ازش

  3. یا خدا یه چیزی حدود 15 میلیون میشینه واسمون

  4. بعد از گوشی هایی با قابلیت انعطاف پذیری باید به فکر تولید گوشی هایی با قابلیت دریافت وجه نقدی باشن تا دیگ آدم مجبور به رفتن تا عابر بانک نباشه

  5. چخبره این همه ؟؟؟

  6. آخه گوشی منعطف به چه کار میا یکی منو توجیه کنه