دوربین هواوی پی 20 پرو

با دوربین هواوی پی 20 پرو در نور کم عکس‌های حرفه‌ای بگیرید

با دوربین هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) عکاسی در نور کم به سطح جدیدی ارتقا یافته است. با عکس‌های بی‌کیفیت موبایل در شب خداحافظی کنید و با هواوی P20 Pro بیشتر آشنا شوید.

عکس‌برداری، چیزی شبیه به نقاشی با نور روی بومی حساس به آن است. از همین رو در غیاب نور، عکس‌برداری کاملا چالش‌برانگیز خواهد بود، زیرا در اکثر موارد، عکس‌هایی تاریک و تار به ثبت خواهد رسید. خواه قصد ثبت تصاویر از شامی دلچسب در حضور نور شمع را داشته باشید یا بعد از ظهری در کنار خانواده در محیطی کم‌‌نور یا حتی زندگی پر جنب و جوش شهری را در شب به تصویر بکشید. هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) چالش‌های عکس‌برداری را در این شرایط به فراموشی خواهد سپرد. در ادامه مروری خواهیم داشت بر مواردی که باید در خصوص این پادشاه عکس‌برداری در نور کم بدانید.

ویژگی‌های دوربین هواوی پی 20 پرو

1. جذب نور بیشتر با استفاده از ترکیب سه لنزی لایکا

با تکیه بر سرمایه‌گذاری روی همکاری بلندمدت با Leica، هواوی موفق شده P20 Pro را به ترکیب سه دوربینه از طرف لایکا، با بیشترین تعداد مجموع پیکسلی که در گوشی های هوشمند مدرن شاهد هستیم، مجهز کند. سیستم دوربین هواوی پی 20 پرو از یک سنسور RGB (رنگی) با رزولوشن 40 مگاپیکسل، یک سنسور تک رنگ (سیاه و سفید) با رزولوشن 20 مگاپیکسل و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو (برای تشخیص و استفاده از عمق میدان) تشکیل شده تا تصاویری را با نور بیشتر و جزئیات ممتاز ایجاد کند.

در نتیجه این امر، دوربین هواوی پی 20 پرو موفق شده به بالاترین امتیاز کلی DxOMark تا به امروز یعنی عدد 109 در دسته دوربین گوشی های هوشمند دست ‌پیدا کند. بد نیست بدانید DxOMark وب سایتی است که رده‌بندی و امتیازدهی کیفیت تصاویر به ثبت رسیده برای دوربین‌های مستقل، لنزها و دستگاه‌های الکترونیکی همراه مجهز به دوربین را ارائه می‌دهد.

دوربین هواوی پی 20 پرو

2. بهترین عکس‌های به ثبت رسیده در نور کم با سنسوری با ایزو 102400

تمامی گوشی های هوشمند، به دنبال ارائه بهترین نتیجه در زمینه عکس‌برداری در نور شب برای مشتریان هستند. دوربین هواوی پی 20 پرو با ارائه بهترین قابلیت‌های مخصوص عکس‌برداری در شب، آمده تا تمامی رقبا را شکست دهد. با بهره‌مندی از سنسور کراپ 1/1.7 اینچی (با ضریب کراپ 4.6 برابر)، این دستگاه می‌تواند تصاویری واضح‌تر و با کیفیت بالاتر را ارائه دهد. همچنین با بهره‌مندی از لنزهای واید با مولفه میزان گشودگی دیافراگم برابر با f/1.8 ، f/1.6 و f/2.4 در کنار یک سنسور حساس به نور با ISO تا مقدار فوق‌العاده 102400، این گوشی هوشمند تصاویری مهیج را ایجاد می‌کند که چشم‌های دنبال‌کنندگان شما را در شبکه‌های اجتماعی، خیره خواهد کرد.

3. با لرزش‌گیر تصویر هوش مصنوعی، با عکس‌های تار در شب خداحافظی کنید

شرایط نوری محدود یا شب، سناریوهایی هستند که عموما به عکس‌برداری لانگ اکسپوژر یا با نوردهی به مدت طولانی نیاز دارند. این امر به معنای کاهش سرعت شاتر توسط گوشی هوشمند است تا امکان دریافت نور بیشتر را برای سنسور تصویر فراهم کند. فرایندی که الزاما به استفاده از یک سه پایه نیاز خواهد داشت. در فرایند ثبت عکس‌های لانگ اکسپوژر، شاتر برای چند ثانیه بیشتر باز خواهد ماند. امری که باعث خواهد شد عکس‌برداری در زمانی که گوشی در دستان شما قرار گرفته است و طبیعتا لرزش‌هایی را به همراه دارد، به ثبت خروجی‌های تار منجر شود.

برای آن که عکس‌برداری در شب برای تمامی افراد آسان شود، هواوی، پرچمدار جدید خود یعنی پی 20 پرو را به لرزش‌گیر تصویر هوش مصنوعی (AI Image Stabilization) مجهز کرده تا به دوران تصاویر تار در شب پایان داده و همچنین فیلم‌برداری شفاف و بدون لرزش از سوژه‌های متحرک را بدون نیاز به یک سه پایه، ممکن سازد. دوربین هواوی پی 20 پرو امکان ثبت تصاویر لانگ اکسپوژر را تا 6 ثانیه و بدون نیاز به یک سه پایه فراهم می‌کند. نتیجه امر نیز تصاویری شفاف و واضح با جزئیات عالی است.

دوربین هواوی پی 20 پرو

4. عکس‌برداری استادانه در شب به لطف تکنولوژی هوش مصنوعی

آنچه در HUAWEI P20 Pro کاملا خاص به نظر می‌رسد آن است که به واسه هوش‌ مصنوعی، عکس‌برداری حرفه‌ای را برای تمامی کاربران ممکن ساخته و تمامی افراد را از این موهبت، بهره‌مند خواهد کرد؛ خواه این کاربران، عکاس‌های آماتور باشند یا عکاس‌های حرفه‌‌ای. HUAWEI P20 Pro امکان شناسایی بیش از 500 سناریو را در 19 دسته‌بندی متفاوت خواهد داشت. به محض این که شناسایی سناریو انجام شود، این محصول، حالت مناسب عکس‌برداری را متناسب با سوژه انتخاب کرده و به طور خودکار، پارامترهای دوربین را برای ارائه تصاویر چشم‌نواز با استانداردهای هم‌سطح با عکس‌های ارائه شده در گالری‌های معتبر، تنظیم خواهد کرد. همچنین زمانی که سناریوی عکس‌برداری در شب تشخیص داده شود، گوشی به طور خودکار، حالت عکس‌برداری در شب را برای ثبت تصاویر درخشان با جزئیات پیچیده و زیاد، فعال خواهد کرد.

5. برای اولین‌بار در یک گوشی؛ زوم هیبریدی 5 برابری!

HUAWEI P20 Pro از بزرگنمایی هیبریدی 5 برابری (5x Hybrid Zoom) قدرتمند بهره‌مند شده که امکان ثبت تصاویر عالی را در شب، با حفظ تک تک جزئیات فراهم می‌کند. در صورتی که شما علاقه خاصی به عکس‌برداری در زمان مسافرت دارید، مطمئنا این محصول، گوشی هوشمندی است که می‌تواند یار و یاور شما باشد.

هواوی پی 20 پرو با بهره‌مندی از تکنولوژی منحصربه‌فرد، آمده که بازی رقابت بین دوربین‌های گوشی های هوشمند را به نفع خود تغییر دهد و موفق شده عنوان بهترین گوشی هوشمند را در زمینه عکس‌برداری در نور محدود را به خود اختصاص دهد. این دستگاه به نحوی طراحی شده تا حتی در زمانی که نوری در کار نیست، به خوبی بدرخشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. بهترین دوربین روی گوشی که دیدم همینه

  2. نمیدونم واقعا چرا از دوربین این خوشتنون میاد من امتحان کردم مزخرفه

  3. بابا ما بااین تبلیغات نفله شدیم پس کو کجاست این گوشی پی چرا کششششش امد واردشدن این گوش هان پس که اینطور چینیها چیزه خوبو برا خودشون میخوان