اوپو فایند ایکس

اوپو فایند ایکس برای رقابت با ویوو نکس در راه است + عکس

گوشی اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) یک گوشی تمام صفحه واقعی دیگر برای رقابت با گوشی ویوو نکس است که هفته‌ی آینده معرفی می‌شود. شرکت اوپو نخستین تصویر تبلیغاتی این گوشی را منتشر کرده است.

دو برند اوپو و ویوو زیر نظر شرکت چینی BBK Electronics به فعالیت می‌پردازند. هر دو شرکت چینی طی سالیان اخیر تمرکز ویژه‌ای بر روی تولید گوشی های هوشمند میان رده و مقرون به صرفه داشته‌اند. با این حال، آن‌ها در سال جاری تصمیم گرفته‌اند از گوشی های پرچمدار پرده برداری کنند. در واقع ویوو به تازگی از گوشی NEX خود همراه با برخی قابلیت‌های پیشرفته پرده برداری کرده است. این گوشی از یک نمایشگر عظیم‌الجثه 6.59 اینچی S-AMOLED با نسبت ابعاد 91.24 درصدی بهره می‌برد. اینطور به نظر می‌رسد که اوپو فایند ایکس که قرار است سه شنبه‌ی هفته‌ی پیش رو، 29 خرداد ماه معرفی شود نیز می‌تواند یک رقیب جدی بالارده برای ویوو نکس شناخته شود.

به تازگی یک تصویر تبلیغاتی نیز به انتشار رسیده است که نشان دهنده‌ی طراحی کلی گوشی اوپو فایند ایکس است تا حداقل آن را از نظر اندازه‌ی بزرگ نمایشگر و حاشیه‌های کم اطراف آن، رقیب خوبی برای ویوو نکس تازه معرفی شده بدانیم. متن موجود در پایین تصویر تبلیغاتی ادعا می‌کند که اوپو فایند ایکس ارائه کننده تجربه‌ی تمام صفحه وسیع است. بر اساس لیست منتشر شده در سایت تنا، این گوشی از یک نمایشگر 6.4 اینچی بهره می‌برد. همچنین شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است این محصول از یک نمایشگر OLED با دو لبه‌ی منحنی، مشابه آنچه که در گوشی های پرچمدار سامسونگ می‌بینیم مجهز باشد.

اوپو فایند ایکس

درست همانند ویوو نکس، تمامی سنسورهای قاب جلویی به زیر نمایشگر منتقل شده‌اند. انتظار می‌رود این گوشی یک نور جداگانه برای نوتیفیکیشن‌ها را نیز شامل شود. این قابلیت می‌تواند مشابه نور نوتیفیکیشن به کار رفته در گوشی اوپو فایند 7 باشد که در سال 2014 معرفی شده بود.

مشخصات فنی اوپو فایند ایکس

به جز نمایشگر، از نظر مشخصات فنی نیز اوپو فایند ایکس می‌تواند با تراشه اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی حداکثری 256 گیگابایتی با گوشی ویوو نکس رقابت کند. برخی از ویژگی‌های جذاب که می‌توان در این گوشی یافت عبارت از تشخیص چهره سه بعدی، دوربین دوگانه با زوم بی‌نظیر 5 برابری، شارژ سریع Super VOOC،‌ اسکنر اثر انگشت درون صفحه و پشتیبانی از اتصال 5G هستند. از آنجایی که تا زمان معرفی رسمی این گوشی فاصله‌ی زیادی باقی نمانده است، انتظار می‌رود اوپو همچنان به انتشار تیزرهای تبلیغاتی مربوط به فایند ایکس ادامه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ولا گوشی یعنی این نه گوشیای سامسونگو آیفونو و.. که پول برند شونو میگیرن نه کیفیتشونو

  2. گوشی های چیینی بدرد نخور

  3. اینم بدون حاشیه س؟؟

  4. این برند های عجیب غریب از کجا اومدن؟؟

  5. تیزر داده یا نه هنوز
    اگ تیزرشو بزارید ممنون میشیم