تیم ملی ایران مراکش

تیم ملی ایران مراکش را شکست داد؛ برد یوزهای ایرانی در جام جهانی پس از 20 سال

تیم ملی ایران نخستین گام را در جام جهانی 2018 محکم برداشت و بازی سخت خود در برابر مراکش را با 1 گل در واپسین ثانیه‌های بازی با برد به پایان رساند.در حالی که آخرین برد تیم ملی کشورمان در جام جهانی به سال 1998 و بازی در برابر ایالات متحده بازمی‌گردد، حالا پس از 20 سال در سن پترزبورگ یوزهای ایرانی در یک بازی بسیار سخت موفق شدند نخستین گام را با برد پشت سر بگذارند.

تیم ملی ایران مراکش

بازی ایران مراکش به عنوان نخستین بازی از گروه B رقابت های جام جهانی 2018 راس ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه کرستوفسکی برگزار شد. در دقایق ابتدایی بازی این تیم مراکش بود که به لطف بازیکنان قدرتمند خود سوار بر بازی بود، اما هر چه از دقایق بازی گذشت یوزهای ایرانی موفق شدند تا حدودی بازی را به تعادل بکشند. در این نیمه حتی سردار آزمون، مهاجم تیم ملی یک موقعیت تک به تک را نیز به دستان گلر مراکشی، منیر محمدی کوبید.

یوزهای ایرانی جام جهانی را با برد آغاز کردند

اما در نیمه‌ی دوم شرایط بسیار پایاپای دنبال می‌شد و هر دو تیم کم و بیش حملاتی را روی دروازه‌ی یکدیگر انجام دادند. تنها نکته‌ی ناراحت کننده‌ی این نیمه مصدومیت امید ابراهیمی هافبت دفاعی قدرتمند تیم ملی و علیرضا جهانبخش، آقای گل لیگ هلند در سال گذشته بود. با این حال سامان قدوس به عنوان بازیکن رزرو به جای جهانبخش وارد زمین شد و در دقیقه‌ی 2+90 بازی بود که موفق شد در موقعیتی خوب یک ضربه‌ی کاشته را از مدافعان حریف کسب کند.

تیم ملی ایران مراکش

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد ضربه‌ی کاشته‌ای که توسط احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران (پس از خروج مسعود شجاعی) به سمت دروازه‌ی مراکشی‌ها ارسال شد به گل تبدیل می‌شود. اما خوشبختانه این ارسال توسط ضربه‌ی سر مدافع مراکشی‌ها، عزیز بوهادوز به تور دروازه‌ی این تیم چسبید تا ایران پس از گذشت 20 سال موفق به کسب پیروزی در رقابت های جاک جهانی شود.

حال یوزهای ایرانی بیش از هر زمان دیگری در انتظار دو بازی دیگر خود با تیم‌های پرتغال و اسپانیا هستند تا ببینیم آیا برای نخستین بار می‌توانیم از مرحله‌ی حذفی این رقابت‌ها بالا برویم یا خیر!

جوانان غیور ایرانی با این برد خود بار دیگر نشاط را به تمام جامعه تزریق کرده‌اند و هم اکنون شاهد جشن و پایکوبی مردم کشورمان در خیابان‌های شهرها هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

40 دیدگاه

  1. مشکله ایرانی جماعت بی ظرفیت بودنه تمامه کشورباهواپیما رفتن ولی تیمی مثله اسپانیا یا آلمان عکسه گاویا عقاب روهواپیماشون نکشیدن این جریانه یوز چیه اصله یوزپلنگ توآفرقاست اونا چرا ازحیوان برای کشورشون تبلیغ نکردن اونجاتوآفریقا پرازیوزپلنگه وتوایران میگن مثل 10قلادس 3تاشوچندما کشتن منظوراینه اینقدرتبلیغات میکنید وخرج برای رفتن به جامه جهانی توبازیه اول همش پاس به تیمه مراکش میدادیدتیمی که چهارنفرنتوند یه توپ ازیک بازیکنه جوان مراکش بگیره چطوری میتونه تیمه اسپانیا معروف به بازیه تک ضرب ببره درصدمالکیت توپ ما18درصدبوده بعد جلواسپانیافکرکنم0به100باشه تو3دقیقه دوگل به پرتقال زدبااون ترکیب دفاعی به ضده حمله اسپانیا مراکش نیست دفاع کنی سوراخ سوراختون میکنه الان بیشترشبکه های ایرانی خوانندها برای فوتباله ایران برای پیروزی ایران می خواندندیا بگیم توبوغو کرنا کردند زندگی ایرانی همش شعارشده هرچهارسال برید جام جهانی بااون همه خرجو تبلیغات میرید وآویزون ازآخر اول میشید

  2. اسپانیا رو ببریم 😐

    😱
    😦
    💩

  3. به افتخار برد با گل به خودی یه تیم افریقایی به خودش تشویق

  4. این خبرِ زرد چه ربطی به گجت نیوز داشت مسخره ها

  5. گجت چرا نیوز نظری که حاوی توهین نیست منتشر نمیکنی؟ سلب آزادی نظر افراد توی یه سایت تکنولوژی خیلی شرم آوره، جامعه ای که طاقت شنیدن نقد حتی هموطنش رو نداره انتظار رفاه و آزادی رو باید بزاره کنار، عقده آزادی با خون ایرانی ها در هم آمیخته شده انگار

  6. بازیکنا مخصوصا سردار نشون داد که توی بازیهای مهم حرفی برای گفتن نداره و کلا خودشونو گم میکنن متاسفانه نمیدونم جو میگیرنشون یا چیزه دیگه….
    توپ رو زیاد گم میکردن و اصلا کنترل خوبی ندارن بازیکنامون توی پا به توپ شدن.

  7. بچه ها شنیدید یه دختر از رامین رضایی تو رویسه خاستگاری کرده؟؟؟

  8. ایولا به بچه های باغیرت ایرانی

  9. بعد 20 سال اینقدر نبردیم که آخر خود حریف دروازه خودشونو باز کرد! و خلاصه جالب نبود این جور بردن اگه خود بازیکنای ایران گل میزد خیلی خیلی قشنگتر بود…
    اما بازم همون 3 امتیاز خوب شد گرفته شد.

  10. بازی با مراکش اینطوری بود دیگ خدا رحم کنه برا اسپانیا و پرتغال
    فعلا خوشحالی کنید چون یه عزای عمومی در پیش داریم

  11. الان فوتبالیست های تیم خودمونم دارن میگن ناموسا چه شانسی آوردیم… طرف با کله رفت تو دروازه خودشون هخخخخ

  12. گجت نیوز! لوتی! فازت چیه؟؟ به زور بردیم 😐

  13. فوق العاده بود

    خیلی کیف کردم

  14. تبریک فوتبال چه ربطی به گجت نیوز داره!!!

  15. واقعا شادمون کردن دمشون گرم.
    تبریک به تمون مردم ایران

  16. چطوری روتون میشه بگید در هم کوبید ایران با یک بازی وحشتناک و با چاشنی شانس تونست مراکش رو ببره و متاسفانه بشدت جلوی اسپانیا و پرتغال اذیت میشه و شکست میخوره

  17. دمشون گرم عیدی خوبی بهمون دادن شادمون کردن
    ولی لذت گلی که خود کشورمون بزنه یه چیز دیگس

  18. ما که اونا رو درهم نکوبیدیم در اصل اونا خودشون خودشونو کوبیدن

  19. تو این اوضاع بد اقتصادی، مردم رو شاد کردند

    اینجا واژه “با سپاس” کاربرد داره

    با سپاس