رنگ های سامسونگ گلکسی نوت 9

رنگ های سامسونگ گلکسی نوت 9 در تصاویر آشکار شد

رنگ های سامسونگ گلکسی نوت 9 با انتشار تصاویر رسمی آشکار شد. در حالی که اطلاعات مختلفی در مورد Galaxy Note 9 در حال افشا شدن است، به تازگی مشخص شد که این فبلت در پنج رنگ مختلف عرضه می‌شود.

این روزها خبرهای زیادی در مورد گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) می‌شنویم و برخی از جزئیات این فبلت جدید در حال افشا شدن هستند. به تازگی تایید شد که گلکسی نوت 9 با یک باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود و حالا تصاویری منتشر شده که رنگ های سامسونگ گلکسی نوت 9 را نشان می‌دهد.

تنوع رنگ های سامسونگ گلکسی نوت 9

بر خلاف گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس که در اوایل سال جاری در 4 رنگ مختلف عرضه شد، سامسونگ قصد دارد رنگ های گلکسی نوت 9 را به عدد پنج برساند. بر این اساس قرار است علاوه بر بازگشت رنگ مشکی (Midnight Black)، یک رنگ روشن‌تر بنفش یاسی ارغوانی با نام Lavander برای این مدل عرضه شود. علاوه بر آن شاهد عرضه‌ی یک رنگ تیره‌تر خاکستری تیتانیوم (Titanium Gray)، رنگ آبی و رنگ قهوه‌ای جدید برای گلکسی نوت 9 خواهیم بود.

البته در حال حاضر تنها رنگ‌های مشکی، بنفش و خاکستری برای عرضه تایید شده‌اند، اما انتظار می‌رود رنگ‌های آبی و قهوه‌ای نیز در ادامه در دسترس قرار بگیرند. شاید هم این دو رنگ تنها برای برخی بازارهای منحصربه‌فرد و یا شرکت‌های مخابراتی مشخص عرضه شوند.

همچنین در مورد طراحی گلکسی نوت 9 گفته می‌شود این فبلت از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی درون یک قاب آلومینیومی بین دو پانل شیشه‌ای بهره خواهد برد و مدل مخصوص بازار ایالات متحده به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز شده است، در حالی که مدل بین‌المللی آن با پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 9810 سامسونگ عرضه می‌شود. 6 گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی که امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی میکرو اس دی وجود دارد، از دیگر مشخصات فنی گلکسی نوت 9 هستند.

سامسونگ گلکسی نوت 9 در ماه آگوست 2018 رونمایی خواهد شد و فروش آن از اواخر همان ماه آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. کاری ندارم ولی اصلا رنگ های خوشگلی نداره

  2. واقعا خوش رنگ هستن

  3. بنفشش برا خانوما واقعا زیباس
    مشکیش هم که حرف نداره

  4. من عذر خواهی میکنم قصد توهین یا چیزی دیگ رو ندارم ولی خبراتون یکم خاک خوردس
    یکم خبرا رو دست اول تر کنید ممنون میشیم
    سایتتون عالیه ولی این نکته رو هم داشته باشید دیگ

    • عزیزم منم همین فکرو میکردم یبار اینو گفتم که بهم گفتن چون منبع ها خارجی هستن در بهترین حالت چند ساعت تا گذاشتن خبر زمان میبره تمام سایت های خبر گذاری اینجورین