اندرويد 5 پاي ليمو ترش در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل معرفي نمي شود

بر اساس اطلاعات بدست آمده از منابع قابل اعتماد شرکت گوگل ، این شرکت معرفی نسخه بعدی آندروید که فعلا آن را با نام پای لیمو می شناسیم را به تاخیر خواهد انداخت. ظاهرا نسخه ۵.۰ آندروید با ۲ تا ۴ ماه تاخیر معرفی خواهد شد و در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل ۲۰۱۳ شاهد معرفی پای لیمو نخواهیم بود.

این اطلاعات از سایت GadgetTronica بدست آمده و این سایت به این نکته اشاره کرده که دلیل این تاخیر به خاطر کمبود زمان برای توسعه پای لیمو نیست و این نسخه از آندروید تا آن زمان آماده خواهد شد. اما ظاهرا گوگل با ایجاد کمی تاخیر در ورود نسخه جدید آندروید می خواهد به سازنده های دستگاه های آندروید اجازه دهد تا تعداد بیشتری از دستگاه های آندروید ۴.۲ جیلی بیلی را تولید کنند یا دستگاه های فعلی را به آن آپدیت کنند.

همچنین احتمال دارد که گوگل به خاطر بهینه کردن آندروید ۵.۰ برای نکسوز ۵ شایعه شده، نسخه بعدی آندروید را با تاخیر معرفی کند. گفته می شود نکسوز ۵ نمایشگر ۵ اینچی فول اچ دی و چیپ اسنپ دراگون ۶۰۰ دارد. اما طبق شایعات اخیر، انتظار می رود این غول جستجو در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل نکسوز ۴ ۳۲ گیگابایتی با قابلیت LTE را معرفی کند.

البته به یاد داشته باشید تا زمانی که گوگل رسما چیزی را تایید نکرده هر دو اطلاعات بالا را خیلی جدی نگیرید. به هر حال کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز کنفرانس توسعه دهندگان گوگل باقی مانده و تا آن زمان قطعا می فهمیم که گوگل چه نقشه ای دارد.


منابع : en.gadgetnews | gadgetronica

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*