آپدیت جدید وان پلاس 6

آپدیت جدید وان پلاس 6 باگ امنیتی آن را برطرف می‌کند

آپدیت جدید وان پلاس 6 به منظور رفع باگ مربوط به بوت لودر گوشی ارائه شد. آپدیت OxygenOS 5.1.7 دیگر باگ‌ها و مشکلات فنی OnePlus 6 را هم برطرف می‌کند.

آپدیت جدید وان پلاس 6 پس از انتشار اطلاعاتی مبنی بر وجود یک رخنه امنیتی در پرچمدار چینی‌ها منتشر شد. چند روز پیش بود که رییس “Edge Security LLC” یعنی “Jason Donenfeld” از پیدا شدن یک باگ امنیتی در موبایل جدید وان پلاس خبر داد. این باگ با امکان‌پذیر کردن عبور از بوت لودر، به هر کسی اجازه می‌داد دستگاه را کنترل کند.

اهمیت بالای این موضوع سبب شد وان پلاس با انتشار آپدیت جدید OxygenOS 5.1.7، این مشکل و برخی دیگر از باگ‌های گزارش‌شده توسط کاربران را برطرف کند. به علاوه، این به‌روزرسانی مشکل مربوط به زمان‌بندی برای حالت “Do Not Disturb” را هم رفع خواهد کرد.

انتشار تدریجی آپدیت جدید وان پلاس 6

وان پلاس می‌گوید این آپدیت طی چند روز آینده به تدریج در اختیار کاربران خواهد گرفت. متاسفانه دارندگان این موبایل در هند به خاطر پروسه مربوط به حل مشکلات پایداری OxygenOS 5.1.6، به‌روزرسانی جدید را دریافت نخواهند کرد؛ در عوض، OxygenOS 5.1.8 برای کاربران این کشور در نظر گرفته شده است و هفته آینده منتشر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعا به یقین میتونم بگم بهترین انتخابیه که میشه برای گوشی داشت الته برای کسانی ک میخوان در این حد هزینه کنن

  2. یه مقایسه دوربین از وان پلاس 6 با سامسونگ اس 9 پلاس بزارید لطفا ممنون میشم