ساعت هوشمند گیر اس 3 سامسونگ

سامسونگ ساعت هوشمند گیر اس 4 را همراه گلکسی نوت 9 معرفی می‌کند

یک افشاگر مشهور ادعا می‌کند سامسونگ قصد دارد ساعت هوشمند گیر اس 4 (Samsung Gear S4) خود را به همراه گوشی گلکسی نوت 9 در ماه آگوست معرفی کند.

به نقل از یک گزارش جدید منتشر شده از سوی کره، سامسونگ قصد دارد ساعت هوشمند گیر اس 4 را همراه با فبلت گلکسی نوت 9 خود در ماه آگوست (مرداد/شهریور) معرفی کند. دو نسل گذشته این ساعت ها در نمایشگاه فناوری IFA برلین معرفی شده بودند. سامسونگ هنوز زمان معرفی نوت 9 را تایید نکرده است، اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که رویداد پرده برداری از این گوشی در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد ماه) برگزار خواهد شد.

گزارش شده که سامسونگ از فناوری دسته بندی لایه‌ای صفحات (PLP) به منظور ساخت پردازنده اپلیکیشن ساعت هوشمند گیر اس 4 خود استفاده خواهد کرد. علاوه بر ارزان‌تر بودن، این پردازنده جدید می‌تواند به سامسونگ کمک کند تا ظاهر دیوایس را نیز باریک‌تر طراحی کند. این گزارش می‌گوید سامسونگ قصد دارد فناوری جدید خود را با ساعت هوشمند جدید خود مورد آزمایش قرار داده و به صنعت معرفی کند.

تجهیز ساعت هوشمند گیر اس 4 به باتری بزرگ‌تر؟

جذاب‌تر اینکه یک افشاگر مطرح چینی با حساب کاربری Ice Universe روز گذشته در یک پست اینترنتی عنوان کرده بود که ساعت هوشمند Gear S4 سامسونگ به یک باتری بزرگ‌تر نسبت به نسل‌های پیشین خود تجهیز خواهد شد. این باعث می‌شود ما با مزیت‌های استفاده از تراشه‌های PLP در زیر قاب گجت های پوشیدنی آشنا شویم. هرچند جادویی که سامسونگ از آن استفاده می‌کند، همیشه گزینه‌ی استفاده از باتری‌های بزرگ‌تر را به جای دیوایس‌هایی باریک‌تر در اختیار دیگر تولیدکنندگان قرار می‌دهد.

با توجه به معرفی گلکسی نوت 9، گیر اس 4، گلکسی تب اس 4 و دستیار مجازی بیکسبی 2 در یک زمان، رویداد Unpacked امسال سامسونگ می‌تواند یکی از هیجان انگیزترین رویدادها برای طرفداران سامسونگ باشد. ما امیدواریم سامسونگ تغییرات جذابی را در محصولات امسال خود اعمال کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش میشد اشانتیون بده اینو روی گوشی
    یه سبک جدید فروش بالا برای گوشیشونم میشد

  2. والا چ خوب خوشبحال هرکی بودجش یاری کنه

  3. امید وارم فروش خوبی کنه