آپدیت خودکار در آی او اس 12

آموزش دسترسی به قابلیت آپدیت خودکار در آی او اس 12

اپل آپدیت iOS 12 را در کنفرانس WWDC 2018 معرفی کرد. یک خبر خوب برای صاحبان آیفون ها، آپدیت خودکار در آی او اس 12 است که می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن باشید همیشه نرم افزار گوشی شما به روز است.

اپل سرانجام در دومین هفته‌ی خرداد ماه و در خلال برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به WWDC 2018 از نسخه جدید سیستم عامل موبایلی خود، آی او اس 12 پرده برداری کرد. ما مدت زمان زیادی را صرف بررسی نسخه‌ی بتا آی او اس 12 و تمامی قابلیت‌های جدید آن کردیم. برخی از این قابلیت‌ها سودمند بوده و برخی دیگر نیز چندان هم جذاب نیستند.

اما قابلیتی که صاحبان آیفون ها علاقه‌مند به دانستن از آن هستند، وضعیت آپدیت خودکار در آی او اس 12 است. در حالی که مشخص نیست این قابلیت چگونه کار می‌کند (آپدیت‌ها در آی او اس کنونی نیازمند آن است تا کمی متعادل‌تر شود)، اما به نظر می‌رسد به شما اجازه خواهد داد تا این به روزرسانی‌ها را در آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود حفظ کنید.

آموزش تنظیم آپدیت خودکار در آی او اس 12

اگر شما هم نسخه بتا آی او اس 12 را بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید، شما می‌توانید تنظیمات آپدیت خودکار در آی او اس 12 را از مسیر Settings > General > Software Update > Automatic Updates به دست آورید. توجه داشته باشید این گزینه به صورت خودکار در حالت غیرفعال است.

در نسخه‌های قدیمی‌تر آی او اس، زمانی که یک آپدیت نرم افزاری در دسترس بود، سیستم عامل از طریق یک نوتیفیکیشن و یک علامت بر روی آیکون تنظیمات گوشی شما را از آن مطلع می‌کرد. سپس کاربر باید تنها به صورت دستی به روزرسانی را انجام می‌داد. اما اگر شما هم جزو افرادی بودید که هیچگاه به این موارد توجه کافی را نداشتید، خبر خوب برای شما این که با تنظیمات آپدیت خودکار در‌ آی او اس 12 شما می‌توانید همیشه از به روز بودن نرم افزار آیفون یا آیپد خود مطمئن باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حتی اگرم رایگان باشه شما باید پول بدید
    این قانونه زندگی تو ایرانه
    اگ مسولین سودی نبرن که استفاده از اون چیز حرومه اصلا

  2. به روز رسانی هاش رایگانه یا برای اونم هزینه ی خاصی درنظر گرفته شده؟