سرفیس پرو 6

عرضه سرفیس پرو 6 با تغییرات گسترده و پردازنده‌های جدید اینتل در سال 2019

شایعات خبر از عرضه تبلت هیبریدی سرفیس پرو 6 مایکروسافت (Microsoft Surface Pro 6) همراه با پردازنده‌‌های جدید اینتل و تغییراتی بنیادین نسبت به نسل فعلی این محصول، در سال 2019 میلادی می‌دهند.

کامپیوترهای سرفیس پرو مایکروسافت یک طیف جدیدی از محصولات را به نام تبلت های هیبریدی در بازار به وجود آورند. پس از مایکروسافت دیگر شرکت‌ها نظیر ایسوس نیز چنین محصولاتی را عرضه کردند، اما بی‌تردید اعضای خانواده سرفیس پرو را باید محبوب‌تر از دیگر گزینه‌های موجود در بازار دانست. حال خبر رسیده است که جدیدترین نسل این تبلت ها با نام سرفیس پرو 6 قرار است سال آینده میلادی عرضه شود.

به نقل از یک گزارش جدید منتشر شده در امروز، تبلت سرفیس پرو 6 دارای کدنام “Carmel” بوده و قرار است اواسط سال 2019 میلادی به فروش برسد. این گزارش عنوان می‌کند که نسخه‌ی بعدی ویندوز 10 پرو همراه با یک بازطراحی گسترده نیز می‌تواند در این محصول جای گیرد. نسل جدید سرفیس پرو از آخرین نسخه‌ی پردازنده های شرکت اینتل قدرت می‌گیرد و احتمالا به یک درگاه USB-C نیز تجهیز خواهد بود. مایکروسافت در سرفیس بوک 2 خود نیز از یک درگاه USB-C استفاده کرده است. بر خلاف این ادعا، بسیاری از کارشناسان حوزه تکنولوژی معتقدند مایکروسافت همچنان از Surface Connector، حداقل تا یک نسل دیگر از سرفیس پرو های خود استفاده خواهد کرد.

قیمت سرفیس پرو 6 پایین‌تر از نسل فعلی

علاوه بر این، مدل پایین رده تبلت سرفیس نیز به مایکروسافت اجازه می‌دهد تا با تبلت آیپد اپل به رقابت بپردازد و با عرضه نسل جدید آن در تابستان، همین داستان ادامه پیدا خواهد کرد. مایکروسافت سرفیس تحت کدنام‌‌های “Lex” و “Libra” به تولید خواهد رسید که انتظار قیمت 400 دلاری، نمایشگر 10 اینچی و پردازنده‌های ساخت اینتل را در آن داریم. عمر باتری این محصول باید حداکثر 9 ساعت و نیم بوده و یک درگاه USB-C نیز بر روی آن نصب باشد. وزن این تبلت نیز 20 درصد نسبت به نسل کنونی آن یعنی پنجمین نسل سرفیس پرو، کاهش پیدا خواهد کرد.

اما پیش از شایعات مربوط به زمان عرضه سرفیس پرو 6 و قیمت پایین‌تر مدل‌های جدید سرفیس پرو، در اینجا صحبت از یک نسخه‌ی به روز شده سرفیس پرو 5 در میان است. در اینجا شایعاتی وجود دارد که این مدل احتمالا در پاییز امسال همراه با پردازنده های نسل هشتمی اینتل در زیر قاب خود عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*