گرفتن اسکرین شات از استوری

اینستاگرام دیگر گرفتن اسکرین شات از استوری را گزارش نمی‌دهد

ویژگی ارسال نوتیفیکیشن به کاربر در صورت گرفتن اسکرین شات از استوری از اوایل سال جاری به طور آزمایشی در اینستاگرام فعال شد، اما به نظر می‌رسد Instagram دیگر قصد ندارد از این ویژگی پشتیبانی کند.

در اوایل سال جاری، اینستاگرام یک ویژگی جدید را برای گزارش دادن گرفتن اسکرین شات از استوری کاربران آزمایش کرد. بر این اساس، اگر شخصی از استوری یک کاربر در اینستاگرام اسکرین شات می‌گرفت، نوتیفیکیشنی برای آن کاربر ارسال و از این اتفاق مطلع می‌شد. حالا به نظر می‌رسد اینستاگرام دیگر قصد ندارد از ویژگی استفاده کند.

با توجه به اخبار منتشر شده، Instagram تایید کرده که مراحل آزمایشی گزارش دادن گرفتن اسکرین شات از استوری را به پایان رسانده است. تاکنون خبر رسمی از سوی اینستاگرام در این مورد اعلام نشده، اما احتمالا دیگر شاهد این ویژگی نخواهیم بود و این خبر خوبی برای کسانی است که می‌خواهند از استوری یک کاربر اسکرین شات گرفته و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا آن را برای خود نگه دارند.

گرفتن اسکرین شات از استوری بدون ارسال گزارش

در حالی که ویژگی ارسال نوتیفیکیشن برای کاربر در صورت گرفتن اسکرین شات از استوری ، ویژگی جالبی بود، اما به سرعت راه‌هایی برای دور زدن آن کشف شد. اسکرین شات گرفتن پس از فعال کردن حالت پرواز (Airplane Mode)، غیر فعال کردن وای فای و اتصال به تلفن همراه و سپس گرفتن اسکرین شات و یا دانلود استوری از وب سایت اینستاگرام از جمله راه‌هایی بودند که برای دور زدن این قابلیت کشف شدند.

البته گفته می‌شود اینستاگرام، ویژگی ارسال نوتیفیکیشن برای اسکرین شات گرفتن از پیام های خصوصی کاربران در دایرکت را نگه می‌دارد، اما دیگر خبری از این قابلیت برای استوری‌ها نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینستای من جدیدا همش یه گزارش میاره وقتی وارد میشم there are trespassing signs این ینی چی توروخدا یکی بگه

  2. خیلی سخت بود داقعا آدم نمیشد اصلا شات بگیره پای آبرو در میون بود