رکوردشکنی وان پلاس 6

رکوردشکنی وان پلاس 6 با فروش میلیونی در سه هفته

کمپانی وان پلاس با مباهات از فروش بیش از یک میلیون واحد پرچمدار جدید خود در کمتر از یک ماه خبر داد. در واقع این رکوردشکنی وان پلاس 6 (OnePlus 6) در عرض 22 روز حاصل شده است.

رکوردشکنی وان پلاس 6 در میزان فروش در حالی است که کمپانی چینی برای فروش میلیونی هر دو پرچمدار سابق خود یعنی وان پلاس 5 و وان پلاس 5 تی، حدود سه ماه انتظار کشید و رسیدن به چنین رقمی در طی سه هفته، نقطه عطفی برای کمپانی محسوب می‌شود. سران وان پلاس بدون اشاره به رقم دقیق فروش، مدل 256 گیگابایتی پرچمدار جدید خود را محبوب‌ترین مدل نزد خریداران توصیف کردند.

رکوردشکنی وان پلاس 6

«پیتی لائو» مدیر عامل این کمپانی در خصوص رکوردشکنی وان پلاس 6 اظهار داشت:

پیش از عرضه‌ی هر محصول جدید، ما به دقت بازخوردهای دریافتی از کاربران را مورد بررسی قرار داده و محصولی را ارائه می‌دهیم که قدرت و طراحی مناسب را به طور توامان در اختیار داشته باشد. در وان پلاس 6 این تعادل به نحو احسن برقرار شده است و کاربران از یک گوشی هوشمند خوش استایل و پر سرعت بهره‌مند شده‌اند. ما مزد چنین رویکردی را نیز با استقبال خوب کاربران و جذب مشتریان جدید دریافت کردیم. به این ترتیب وان پلاس 6 در سریع‌ترین زمان ممکن، به فروش میلیونی رسید.

همچنین این کمپانی ضمن اشاره به استقبال قابل توجه مشتریان از وان پلاس 6 در 11 کشور دنیا، اعلام کرد که تعداد 1000 بلیط ورود به مراسم رونمایی این پرچمدار نیز، در کمتر از 10 ساعت به فروش رسید.

در سال جاری، وان پلاس شرکای تازه‌ای را برای عرضه‌ی محصولات خود در اروپا پیدا کرده است که باید از تلیا (Telia) در سوئد، تری (Three) در دانمارک، بلسیمپل (Belsimpel) در هلند و بویگه (Bouygues) در فرانسه نام برد. همچنین وان پلاس 6 از طریق آمازون نیز در کشورهایی چون ایتالیا، آلمان و فرانسه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.