اکسپریا هوم لانچر

سونی یک جایگزین جدید برای اکسپریا هوم لانچر در نظر دارد

سونی قصد دارد یک لانچر جدید را با قابلیت‌های فراوان به عنوان جایگزین اکسپریا هوم لانچر معرفی کند. حتی برخی از احتمال توسعه یک رابط کاربری کاملا جدید سخن می‌گویند.

پس از اینکه سونی اعلام کرد هیچ قابلیت تازه‌ای به اپلیکیشن Xperia Weather اضافه نمی‌شود، وارد شدن اکسپریا هوم لانچر به حالت نگهداری، بسیاری از افراد را نسبت به استفاده گوشی های آینده سونی از لانچر اصلی اندروید مشکوک کرد. هرچند، به نظر می‌رسد موضوع متفاوتی در میان بوده و این کمپانی ژاپنی مشغول توسعه یک لانچر جدید برای محصولات خود است.

هنوز مشخص نیست که سونی چه تغییراتی را در نظر دارد، ولی با توجه به این موضوع که مدیران تصمیم به کنار گذاشتن لانچر قبلی گرفته‌اند و می‌خواهند چیزی کاملا جدید را در اختیار کاربران قرار دهند، به نظر می‌رسد باید خود را برای چیزی بزرگ آماده کنیم. این احتمال وجود دارد که مهندسان مشغول آماده‌سازی رابط کاربری جدیدی باشند که استفاده از ژست‌های حرکتی اندروید P را آسان‌تر کند.

علاوه بر این، سونی هیچ اطلاعاتی از زمان ارائه این لانچر جدید یا مدت زمانی که مشغول توسعه آن بوده را منتشر نکرده است. اگر واقعا این شرکت در حال تدارک یک رابط کاربری باشد، احتمالا همراه با نسخه آزمایشی اندروید پی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

اکسپریا هوم لانچر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ایول ببینیم چی رو میکنه

  2. سونی رو قبول دارم تو بحث سرعت و کیفیت.

  3. احتمالا شاهکار بینقصی خواهد بود

  4. گوشیای سونی به جز دوربینشون هیچیشون خوب نیست خیلی هم هنگ میکنن
    اسلو موشن هم هستند

    • شما حتما با گوشی های سونی کار نکردین.اتفاقا تنها تفاوتش با گوشی های اندرویدی دیگه(مثل ساسونگ و هوآوی) هنگ نکردنشه.بدلیل رابط کاربری سبک و انیماتور عالی و روانش هیچ گوشی رو نمیتونم جایگزین گوشی های سونی کنم.حتی روونی گوشی من(Z5 dual) بیشتر از اس 9 پلاسی که تو پاساژ دیدم هست.حالا گوشی های جدید سونی که جای خود را دارند.

    • به هر برندی ایراد بگیری سونی این وصله ها بهش نمیچسبه