تصاویر تبلیغاتی ولوو S60 جدید

تصاویر تبلیغاتی ولوو S60 جدید، جلوپنجره زیبای آن را نشان می‌دهد

تصاویر تبلیغاتی ولوو S60 جدید با رنگ قرمز به انتشار رسید. این تصاویر جلوپنجره‌ی نسخه‌ی جدید Polestar Engineered ولوو اس 60 را به رخ می‌کشند و خبر از عرضه پرچمداری قدرتمند می‌دهند.

هر روزی که می‌گذرد، جزئیات بیشتری از خودروی جذاب ولوو S60 به بیرون درز پیدا می‌کند و این شرکت خودش را برای یک کمپین جهانی در 20 ژوئن (30 خرداد ماه) آماده می‌کند. همانند گذشته، این شرکت زیر نظر جیلی تمرکز ویژه‌ای بر روی نسخه‌ی جدید Polestar Engineered گذاشته است تا سدان جذاب خودش را با طراحی اسپورت R-Design خود روانه‌ی بازار کند.

آخرین تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که شرکت سازنده بر روی تغییرات مثبت در قسمت جلوپنجره ولوو S60 تمرکز کرده است که با توجه به اعمال تریم R-Design در دیگر خودروهای جدید شرکت ولوو چندان هم تعجب برانگیز نیست. تصاویر رندرهای پیشین نشان دهنده‌ی یک جلوپنجره‌ی مشبک با لوگوی Polestar بود تا تاکید کند شما باید منتظر یک نسخه‌ی پرچمدار فراتر از S60 T8 Twin Engine باشید. تصاویر جدید انتشار یافته نیز خودرو ولوو S60 را در رنگ قرمز به نمایش می‌گذارند.

تصاویر تبلیغاتی ولوو S60 جدید

پیشرانه پلاگین هیبریدی در ولوو S60

از آنجایی که نسخه‌ی Polestar Engineered قدرتمندتر است و با برخی از تغیرات بصری همراه است، انتظار یک پیشرانه پلاگین هیبریدی را نیز در زیر کاپوت آن خواهیم داشت. برخی از ارتقاء‌های سخت افزاری از این پیشرانه، سیستم قابل توجیه‌تر نسبت به دیگر نسخه‌های ولوو S60 جدید ساخته است. انتظار می‌رود در چهارشنبه‌ی پیش رو بتوانیم از نزدیک با این ستاره‌ی جدید سوئدی‌ها آشنا شویم.  پیرو پرده برداری از نسل جدید خودرو ولوو S60 ، این شرکت قصد دارد احتمالا از نسخه‌ی واگن V40 را نیز معرفی کند. گفته می‌شود اتومبیل‌های نسخه ی Polestar Engineered سری 60 تا سال 2020 میلادی به عرضه درخواهند آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این اصلا هی معلوم نیست که
    زیبایی یه ماشین وقتی معلوم میشه که با بدنش ببینی

  2. اینا کدومش جلو پنجره ش بود؟؟؟