دوش قابل حمل Geyser System

با دوش قابل حمل Geyser System بیرون از خانه یک حمام داغ بگیرید!

دوش قابل حمل Geyser System به کاربران اجازه می‌دهد بیرون از محیط خانه و به کمک باتری ماشین، یک حمام داغ را با صرف تنها یک گالن آب تجربه کنند.

اگر در اثر یک فعالیت بیرونی عرق کرده‌اید و لباس‌هایتان کثیف شده، منطقی است که نخواهید با همان وضعیت به سمت خانه حرکت کنید. به نظر شما، در چنین شرایطی استفاده از یک دوش قابل حمل نمی‌تواند کاربردی باشد؟ دوش قابل حمل Geyser System به شما اجازه حمام گرفتن در محیط‌های بیرونی را می‌دهد. هرچند، بستگی دارد که چگونه واژه «دوش» را تعریف کنید.

تا به امروز دوش‌های قابل حمل متعددی توسط شرکت‌های مختلف معرفی شده است که به کاربران اجازه می‌دهند خود را بیرون از منزل تمیز کنند. البته این دوش‌ها برای گرم کردن آب، به نور خورشید یا یک ژنراتور نیاز داشتند. در مقابل آنها، سیستم دوش Geyser از یک عنصر حرارتی داخلی که از باتری خودرو قدرت می‌گیرد، استفاده می‌کند.

دوش قابل حمل Geyser System

برای استفاده، کاربران به یک گالن 3.8 لیتری آب نیاز دارند و مهم نیست که آب را از قبل وارد Geyser System کرده‌اند یا بخواهند این کار را در محل مورد نظر انجام دهند. سپس، آنها دوش را به خودرو متصل کرده و آن را روشن می‌کنند. در این مرحله، سازندگان با توجه به دمای اولیه آب ادعا می‌کنند بین 15 تا 35 دقیقه طول می‌کشد تا دمای آب به 35 درجه سلسیوس (95 درجه فارنهایت) برسد.

به محض اینکه آب گرم شد کافی‌ست دستگاه را از حالت “Heat” روی حالت “Pomp” قرار دهید. این کار باعث می‌شود آب از طریق شلنگ موجود به سمت اسفنج تعبیه‌شده در بخش انتهایی دستگاه هدایت شود. نرخ پمپاژ آب می‌تواند بین 0.06 تا 1 گالن آب در هر دقیقه باشد.

سه ترموسات آنبرد مسئولیت تنظیم درجه حرارت آب را بر عهده داشته و کاربران را از گرم شدن آن مطلع می‌کنند. همچنین وجود یک حسگر، کاربران را از خنک شدن آب و خاموش کردن المنت داخلی باخبر خواهد کرد. فراتر از آن، اگر در محفظه آب به درستی بسته نشده باشد، یک حسگر به صورت خودکار المنت را خاموش خواهد کرد.

لازم به ذکر است که دوش قابل حمل Geyser System فاقد باتری بوده و مادامی که از آن استفاده می‌کنید، باید به خودرو یا یک باتری دیگر متصل باشد. همچنین به منظور جلوگیری از تخلیه باتری، باید ماشین را هنگام پروسه گرم کردن آب روشن نگه دارید.

دوش قابل حمل Geyser System

هم‌اکنون این طرح از طریق کیک استارتر پیش روی علاقه‌مندان قرار دارد و افرادی که مایل به خرید یکی از این دوش‌ها هستند، می‌توانند مبلغ 195 دلار را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند تا از اولین افرادی باشند که دوش Geyser System را به همراه یک اسفنج خریداری می‌کنند. اگر همه‌چیز درست پیش رود، این وسیله جذاب تا ژانویه سال آینده به دست کاربران خواهد رسید. قیمت در نظر گرفته شده نهایی 295 دلار است و هر اسفنج نیز 4.5 دلار قیمت دارد.

ویدیوی معرفی دوش قابل حمل Geyser System