نسل جدید سامسونگ کروم بوک پلاس

نسل جدید سامسونگ کروم بوک پلاس با نمایشگر 12.2 اینچی معرفی شد

نسل جدید سامسونگ کروم بوک پلاس (Samsung Chromebook Plus V2) رسما معرفی شد. تبلت / لپ تاپ جدید سامسونگ به پردازنده اینتل و دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در نسل جدید سامسونگ کروم بوک پلاس باز هم از لولای 360 درجه استفاده شده است تا کاربران بتوانند از آن در حالت لپ تاپ یا تبلت استفاده کنند. به این موارد باید پشتیبانی نمایشگر لمسی از قلم هوشمند برای یادداشت‌برداری یا رسم محتوا و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی را هم اضافه کنیم. سامسونگ این‌بار از پردازنده‌های قدرتمند شرکت اینتل بهره برده و دوربین دوم را هم به کروم بوک خود اضافه کرده است.

“Alanna Cotton” از سامسونگ می‌گوید: «برای آن دسته از افرادی که Chrome OS را انتخاب کردند، ما قصد داشتیم دلایل بسیاری را برای انتخاب سامسونگ کروم بوک پلاس پیش روی آنها قرار دهیم. این لپ تاپ منحصرا برای افرادی طراحی شده است که هرگز توقف نکرده و ضمن هم‌خوانی با سرعت آنها، خلاقیت‌شان را هم برجسته می‌کند.»

مشخصات فنی نسل جدید سامسونگ کروم بوک پلاس

مغز پردازشگر این دستگاه 1.3 کیلوگرمی (2.93 پوندی) را پردازنده دو هسته‌ای اینتل سلرون 3965Y با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی HD615 در کنار پشتیبانی از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت هارد جامد تشکیل می‌دهد و به واسطه فضای ذخیره‌سازی ابری، کاربران می‌توانند از دسترسی سریع به اسناد و اطلاعات خود، زمانی که به اینترنت متصل شده‌اند، مطمئن باشند. برای نمایش محتوا هم از یک نمایشگر لمسی 12.2 اینچی با وضوح 1080×1920 و حداکثر روشنایی 300 نیت که در حاشیه بالای آن یک وبکم 1 مگاپیکسلی جای گرفته، استفاده شده است. قلم هوشمند داخلی نیز ترسیم یا یادداشت‌برداری را امکان‌پذیر می‌کند.

نسل جدید سامسونگ کروم بوک پلاس

روی کیبورد مقاوم در برابر نشت کروم بوک جدید سامسونگ، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و پشتیبانی از فوکوس خودکار تعبیه شده است تا در صورت لزوم، دوربینی باکیفیت در اختیار کاربران باشد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول جدید می‌توان به دو پورت USB-C، یک پورت USB 3.0، کارت‌خوان microSD و دو اسپیکر 1.5 واتی اشاره کرد. سازندگان ادعا می‌کنند با بک یار شارژ، یک روز کاری کامل می‌توان از کروم بوک پلاس استفاده کرد.

نسل جدید سامسونگ کروم بوک پلاس از تاریخ 24 ژوئن (3 تیر) با قیمت 499.99 دلار به فروش خواهد رسید تا شاهد عرضه محصولی ارزان‌تر از پیکسل بوک شرکت گوگل باشیم. هرچند، قیمت لپ تاپ سامسونگ در مقایسه با نسخه پایه کروم بوک های ایسر و ایسوس به مراتب بالاتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. گوشیش با اون گوشی بودنش ۵۰۰ گیگ داره این چرا انقد کمهههه

  2. این الان چی ه دقیقا؟؟؟