5 ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی

5 ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی بدون نیاز به ثبت نام

در این مقاله به معرفی 5 مورد از بهترین ابزارهای ویرایش تصاویر اینترنتی خواهیم پرداخت که نیازی به ثبت نام در آن‌ها نیست و می‌توانند برای انجام وظایف ساده شما را از فتوشاپ بی‌نیاز کنند.

اگر شما بخواهید وظایف ساده‌ای نظیر تغییر اندازه، تار کردن قسمتی از عکس‌ها، ویرایش نام و غیره را بر روی تصاویر خود بدون نیاز به فتوشاپ انجام دهید، ده‌ها ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی وجود دارد که می‌تواند به کمک شما آید. ما در این مقاله به بررسی 5 مورد از بهترین این ابزارها خواهیم پرداخت.

شاید خیلی از مواقع به صرفه نباشد که برای انجام وظایف معمولی نظیر تغییر سایز برخی از تصاویر یا تار کردن برخی از جزئیات در یک عکس نرم افزارهای سنگینی نظیر فتوشاپ، Pixelmator یا GIMP را اجرا کنید. در این زمان‌ها برخی از ابزارهای آنلاین هستند که می‌توانند به کمک شما آیند.

هرکسی عاشق سایت‌هایی است که برخی امور تحت وب را بدون نیاز به ثبت نام انجام دهد. به جز آنکه راحت هستند، این یک قدم بزرگ برای حفظ حریم خصوصی شما در اینترنت است، به ویژه زمانی که شما متوجه می‌شوید سایت‌ها نیازمند چه اطلاعاتی از شما هستند. وقتی به امور مربوط به عکس‌ها می‌رسیم، چندین ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی وجود دارد که شما می‌توانید خیلی سریع با استفاده از آن‌ها عکس‌هایتان را ویرایش کنید. در ادامه شما را با این ابزارها آشنا خواهیم کرد.

بهترین ابزارهای ویرایش تصاویر اینترنتی

Image Blur

◉ تار کردن اطلاعات حساس در تصاویر

5 ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی

زمانی که شما یک اسکرین شات یا یک عکس را به اشتراک می‌گذارید، ممکن است حاوی اطلاعات حساسی باشد که شما نخواهید برخی از آن‌ها نمایان باشند. شما ممکن است بخواهید چهره‌ی یک فرد را با تار کردن آن غیرقابل شناسایی کرده یا حتی یک آدرس ایمیل را از در یک تصویر محو کنید.

Image Blur یک ابزار بسیار ساده است که می‌تواند از پس این وظیفه برآید. تنها کافیست تصاویر مورد نظرتان را از هارد درایو آپلود کنید، پس نمی‌توانید تصاویر را لینک کنید. زمانی که عکس خود را آپلود کردید، با یک مستطیل نقطه‌ای که می‌خواهید تارشود را مشخص کنید و سپس بر روی کلید “Blur it” کلیک کنید تا افکت اعمال شود. شما می‌توانید چندین مستطیل مختلف را نیز در عکس مشخص کنید تا تار شوند. پس از اتمام، شما می‌توانید بار دیگر آن عکس را دانلود کنید. آن بر روی فضای ابری ذخیره نخواهد شد و سرورهای سایت نیز در فواصل زمانی کلیه عکس‌ها را حذف می‌کنند. پس حریم شخصی شما حفظ خواهد شد.

استفاده از Image Blur بسیار آسان است، اما اگر به دنبال کنترل‌های بیشتری بر روی تصاویرتان هستید می‌توانید از LunaPic استفاده کنید. هرچند شما باید برای استفاده از آن در ابتدا ثبت نام کنید.

Screely

◉ اضافه کردن یک پس زمینه زیبا به تصاویر یا اسکرین شات‌ها

5 ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی

یک عکس کسل کننده قدیمی یا یک اسکرین شات که خیلی کج کراپ شده است را به اشتراک نگذارید. در اینجا راهی برای زیباسازی آن‌ها است. منظور ما ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی Screely است.

عکس مورد نظر را کراپ کنید تا به سایز دلخواه شما برسد و سپس آن را در Screely آپلود کنید. این سایت به صورت خودکار یک پس زمینه همراه با سایه‌ی زیبا به تصویر شما اضافه خواهد کرد تا اسکرین شاتی حرفه‌ای به نظر برسد. شما می‌توانید رنگ پس زمینه را نیز تغییر دهید.

این ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی به شما قابلیت اضافه کردن یک نوار عنوان مصنوعی را نیز به اسکرین شات‌هایتان می‌دهد. البته این نوار عنوان مشابه نوار سیستم عامل مک است. Screely یک ابزار ساده است که می‌تواند به خوبی از پس کار خود برآید. کار با آن می‌تواند شما را چند گام از فتوشاپ جلو بی‌اندازد.

AddText

◉ اضافه کردن سریع متن به هر عکس

5 ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی

اگر می‌خواهید یک کلمه‌ی ساده یا نوشته را به تصویر مدنظرتان اضافه کنید، ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی AddText ساده‌ترین و سریع‌ترین ابزاری است که می‌تواند این کار را انجام دهد. به علاوه این که، بسیار قابل سفارشی سازی است.

زمانی که شما عکستان را آپلود کردید، می‌توانید باکس‌های متن مختلفی را که خواستید به آن اضافه کنید. هر باکسی می‌تواند از سبک، رنگ، اندازه و جایگاه فونت متفاوتی برخوردار باشد. هرآنچه بخواهید در اختیار شما قرار خواهد داشت.

خبر خوب این که AddText همچنین دارای دو اپلیکیشن اندرویدی و آی او اسی نیز هست که استفاده از آن‌ها همانند ابزار تحت وب AddText آسوده است. از آنجایی که نسخه‌ی تحت وب در گوشی ها به خوبی کار نمی‌کند، اگر با گوشی می‌خواهید به اضافه کردن متن بر روی تصویر بپردازید، توصیه می‌کنیم از این برنامه‌ها استفاده کنید.

Social Image Resizer Tool

◉ کراپ و تغییر سایز برای شبکه های اجتماعی

5 ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی

وبلاگ Internet Marketing Ninjas یک اپلیکیشن تحت وب را توسعه داده است تا هر کسی که می‌خواهد عکسی را برای استفاده در شبکه های اجتماعی کراپ و تغییر سایز دهد، از آن بهره‌مند شود. همانطور که احتمالا می‌دانید، شما نیازمند یک چک نویس از اندازه‌های تصاویر در شبکه های اجتماعی هستید، زیرا فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و سایر شبکه های ارتباط جمعی اندازه‌ی عکس‌های شما را برای هدر، پروفایل و غیره تغییر می‌دهند.

ابزار Social Image Resizer به شما دقیقا تمامی این ابعاد را ارائه می‌کند. کافیست یک تصویر را در آن آپلود کنید تا عملیات کراپ به بهترین شکل انجام شود. تنها کافیست انتخاب کنید این تصویر را در کدام شبکه اجتماعی و به چه منظوری می‌خواهید استفاده کنید تا عملیات کراپ به صورت خودکار انجام شود. این ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی به صورت خودکار تصویر شما را در حالت گرد یا مربعی کراپ می‌کند. شما می‌توانید قسمت دلخواهی از عکس مورد نظرتان را انتخاب کنید و تغییر سایز انجام دهید.

پس از آن که عملیات کراپ انجام شد، می‌توانید انتخاب کنید عکس مورد نظر شما با یکی از فرمت‌های JPEG، PNG، GIF یا ICO بر روی هارد درایو کامپیوتر شما ذخیره شود.

BIRME

◉ تغییر سایز و نام عکس‌ها با یک کلیک

5 ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی

Bulk Image Resizing Made easy یا همان BIRME یکی از ساده‌ترین ابزارهای آنلاین برای تغییر سایز و نام دست جمعی عکس‌ها است. به علاوه، این ابزار بسیار قابل سفارشی سازی است.

در ابتدا شما تمامی عکس‌هایی که می‌خواهید تغییر سایز دهید را باید آپلود کنید. سپس طول یا عرض دلخواهتان را وارد کنید؛‌ توجه داشته باشید بسته به افقی یا عمودی بودن تصاویر هر یک از این ابعاد را که انتخاب کنید، مشخصه‌ی دیگر به صورت خودکار تنظیم خواهد شد.  علاوه بر تغییر سایز، BIRME به شما اجازه می‌دهد تا تصاویرتان را بسته به نسبت ابعاد دلخواهتان کراپ نیز کنید. شما حتی قادر به اضافه کردن حاشیه به تصاویرتان هستید. عکس‌ها با فرمت JPEG‌ و کیفیت انتخابی (که به صورت پیشفرض روی 80 درصد تنظیم شده است) ذخیره می‌شوند. شما حتی می‌توانید آن‌ها را به صورت دسته جمعی تغییر سایز نیز دهید.

BIRME‌ به کاربران اجازه می‌دهد تمامی تصاویر را در قالب یک فایل فشرده ZIP دانلود کنند، یا به صورت دستی یک به یک آن‌ها را دانلود کنند. اگر سرعت اینترنت شما مناسب است، این ابزار می‌تواند بهترین ابزار ویرایش تصاویر اینترنتی برای تغییر سایز دسته جمعی عکس‌های شما است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی جالب بود دمتون گرم

  2. ویرایش اینترنتی جالب نتیست زیاد