گوشی ال جی Q8 پلاس

به زودی گوشی ال جی Q8 پلاس در دو مدل مختلف معرفی می‌شود

دو نسخه مختلف از گوشی ال جی Q8 پلاس با دریافت گواهی KCC، یک قدم به رونمایی رسمی نزدیک‌تر شدند. به نظر می‌رسد کاربران باید در انتظار مدل مقرون به صرفه ال جی V30 باشند.

بعد از عرضه گوشی LG G6 در سال 2017، ال جی گوشی Q6 را روانه بازار کرد و سپس گوشی Q8 بر پایه LG V20 به دست کاربران رسید. بعد از معرفی LG G7 ThinQ، حالا نیز به نظر می‌رسد ال جی قصد گسترش محصولات خانواده Q8 را دارد. این مدل جدید که آن را با نام +LG Q8 می‌شناسیم، در دو نسخه مختلف با شماره‌های مدل LM-Q815S و LM-Q815L توسعه پیدا خواهد کرد. در حال حاضر، اطلاعات چندانی در رابطه با ویژگی‌های فنی این اسمارت فون منتشر نشده است، ولی این احتمال وجود دارد که ال جی آن را بر پایه گوشی وی 30 تولید کند.

مشخصات احتمالی گوشی ال جی Q8 پلاس

اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، ما از همین حالا باید خود را برای دستگاهی با نمایشگر 5.5 اینچی و 18:9 با حاشیه‌های اندک در بخش‌های بالایی و پایینی آماده کنیم. همچنین با توجه به نسل قبلی این گوشی که سال گذشته به دست کاربران رسید، می‌توانیم شاهد بهره‌گیری از سیستم دوربین دوگانه در بخش پشتی باشیم. سال گذشته، Q8 با تراشه اسنپدراگون 820 روانه بازار شده بود؛ در نتیجه، استفاده از اسنپدراگون 821 در گوشی ال جی Q8 پلاس تصمیمی معقول به نظر می‌رسد. در مقابل آن، ال جی می‌تواند همانند موبایل جدید شیائومی می 8 اس ای از تراشه جدید و البته توانمند اسنپدراگون 710 استفاده کند. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی هستند.

گوشی ال جی Q8 پلاس

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این گوشی در دست نیست، ولی اگر همه‌چیز درست پیش رود ممکن است اواخر ماه آینده میلادی شاهد معرفی رسمی باشیم.

گوشی ال جی Q8 پلاس