شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

قرارداد همکاری شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با مرکز تست خودروی اسپانیا

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد این شرکت به منظور توسعه دانش بر اساس استانداردهای روز اتحادیه اروپا با معتبرترین مرکز تست خودروی اسپانیا قرارداد همکاری امضا کرده است.

اشکان گلپایگانی، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از امضای قرارداد همکاری با معتبرترین مرکز تست خودروی اسپانیا خبر داد. گلپایگانی بیان کرد مذاکرات با پشتیبانی و حمایت سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور توسعه دانش بر اساس استانداردهای روز اتحادیه اروپا برای تایید نوع خودرو صورت گرفته و قرارداد به امضا رسید.

جزئیات توافق شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با شرکت اسپانیایی

به موجب این قرارداد، دو طرف با نظارت و حمایت سازمان ملی استاندارد ایران در فاز اول، دوره‌های آموزشی مرتبط با آخرین استانداردها و مقررات خودرویی اروپا را برای شرکت‌های عرضه کننده خودرو و سایر نهادهای مرتبط برگزار می‌کنند. مدیرعامل شرکت بازرسی و استاندارد در ادامه اظهار کرد طی این قرارداد، دو شرکت توافق کردند در مورد انجام تست‌های ایمنی و عملکردی، انجام فعالیت‌های بازرسی بر کیفیت کالاها در داخل و خارج کشور، تایید نوع و تطابق تولید خودروها همکاری کنند. علاوه بر آن، در چارچوب این قرارداد امکان صدور گواهینامه E-MARK برای خودروهایی که در مرکز تست ISQI مورد آزمون قرار می‌گیرند وجود خواهد داشت.

شرکت ایدی آدا (IDIADA) یک شرکت چند ملیتی است که خدمات طراحی، مهندسی تست و تایید نوع خودرو را ارائه می‌کند. این شرکت در حال حاضر در 25 کشور جهان فعالیت و مرکز تست دارد و به عنوان یکی از هفت مرکز تست اتحادیه اورپایی برای انجام تست‌های عملکرد ایمنی خودرو (EuroNCAP) شناخته می‌شود. 20 درصد سهام IDIADA به دولت اسپانیا تعلق دارد و 80 درصد آن نیز متعلق به یکی از بزرگترین شرکت‌های بازرسی جهان به نام APPLUS است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. الان میخان باور کنیم با کیفیت میشه؟؟
    اگه بشه پراید میشه 50 میلیون

  2. اینم مهر تاییدی بر کیفیت خودروی ملی

  3. اینجوری باشه که همه تولیدات داخلی پس زده میشن

  4. با هر کجا قرارداد امضا کنه چیزی که تحویل مردم میده اشغالی بیش نخواهد بود همین

  5. جوک سال….مردم از خنده…. لابد واسه این کارشون 10درصد قیمت هارو افزایش میدن