بازی وست ورلد

بازی وست ورلد (Westworld) در آستانه عرضه برای کاربران اندروید و iOS

ورژن موبایل بازی وست ورلد (Westworld) که با الهام از سریالی به همین نام ساخته شده است، به طور رسمی در تاریخ 21 ژوئن (برابر با 31 خرداد ماه) برای پلتفرم های اندروید و آی او اس ارائه خواهد شد.

در اوایل سال 2018، دو کمپانی «وارنر برادرز» و «اچ بی او» بدون اعلام تاریخ دقیق، وعده‌ی تولید بازی وست ورلد برای گوشی های موبایل و عرضه آن تا پیش از پایان سال جاری میلادی را دادند. حالا با گذشت تقریبا شش ماه از آن تاریخ، روند توسعه بازی توسط استودیو Behaviour Interactive به اتمام رسیده است و در آستانه انتشار قرار دارد.

به تازگی اپل، عرضه بازی از طریق اپ استور در تاریخ 21 ژوئن را مورد تایید قرار داده است. همچنین کاربران اندروید هم می‌توانند در همین تاریخ از طریق گوگل پلی استور اقدام به دانلود بازی کنند. علاقه‌مندان در صورت پیش ثبت نام، به تعدادی آیتم رایگان در بازی دست خواهند یافت که شامل مواردی چون دسترسی پیش از موعد به کاراکتر لورنس، بسته‌هایی حاوی سکه و جواهر، کدهای اولیه ربات‌های میزبان و برخی تجهیزات مورد نیاز می‌شود.

در بازی وست ورلد، گیمرها قادر به ساخت پارک دلوس به دلخواه خود خواهند بود و می‌توانند نسبت به آپگرید کردن، بهینه‌سازی و آنلاک کردن مکان‌هایی از قبیل سوییت‌واتر، اسکالانته و لاس موداس اقدام نمایند. همچنین این امکان فراهم شده است که کاربران با تولید، جمع‌آوری و آپگرید کردن بیش از 170 میزبان مجهز به هوش مصنوعی، محیطی ایده‌آل را برای جلب رضایت مهمانان و بازدیدکنندگان از پارک، خلق کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بازی مسخره ایه خوشم نمیاد ازش

  2. این سریال بود اگه اشتباه نکنم

  3. اصا چیزی از گوشی معلومه مگ ؟ چی میگی داداش
    از موضوع اصلی خارج شدی به گمونم

  4. چه جالب اوپن ورد که باشه خیلی خوبه

  5. بازی رو ول کن گوشیه عجب چیزیه لامصب