نسخه تحت وب Android Messages

گوگل نسخه تحت وب Android Messages را رسما در اختیار کاربران قرار داد

نسخه تحت وب Android Messages رسما توسط گوگل معرفی شد. این نسخه به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها را مستقیما از طریق کامپیوتر دریافت و ارسال کنند.

راه‌اندازی نسخه تحت وب Android Messages همانند پرتال وب واتس اپ است: ابتدا باید وارد وب‌سایت رسمی شده و سپس کد QR را به منظور ایجاد ارتباط، با موبایل خود اسکن کنید. اگرچه گوگل به صورت رسمی نسخه تحت وب را معرفی کرده است، اما فعلا اسکن از طریق اپلیکیشن اندرویدی آن امکان‌پذیر نبوده و گوگل می‌گوید این ویژگی «طی یک هفته آینده» در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مطابق با گزارش‌ها، این موضوع با سرورهای گوگل در ارتباط بوده و حتی کاربرانی که از نسخه Android Messages 3.3.043 استفاده می‌کنند، باید برای فعال شدن این ویژگی از سوی گوگل منتظر بمانند.

قابلیت‌های نسخه تحت وب Android Messages

نسخه تحت وب با قابلیت‌های متنوعی از جمله Dark Mode، اعلان‌های داخل مرورگر، ایموجی‌ها، استیکرها و حتی میانبرهای کیبورد در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، گوگل مجموعه‌ای از ویژگی‌های متنوع را همچون جستجوی GIF، پاسخ هوشمند که در گفتگو جاسازی شده است، پیش‌نمایش لینک‌های ارسالی و کپی سریع کلمه عبور هنگام ورود به سرویس‌هایی که به تایید اعتبار نیاز دارند، به این نسخه اضافه کرده تا کارایی آن افزایش پیدا کند.

نسخه تحت وب Android Messages

پرتال وب Android Messages با همه مرورگرهای اصلی همچون کروم، فایرفاکس، اپرا، سافاری، اینترنت اکسپلورر و اج سازگاری خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی خوبه که چطور میگی جالب نیس
    اتفاقا ویژگی های خوبی رو بهش اضافه کرده