ساعت های هوشمند جدید گارمین

ساعت های هوشمند جدید گارمین از سری Fenix 5 Plus معرفی شدند

ساعت های هوشمند جدید گارمین در سه مدل Fenix 5 Plus ،Fenix 5S Plus و Fenix 5X Plus با قیمت پایه 700 دلار رونمایی شدند. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا خواهیم شد.

ساعت های هوشمند جدید گارمین که در واقع نسخه بهبودیافته محصولات سری Fenix 5 هستند، به صورت رسمی معرفی شدند. گارمین با اضافه کردن “Plus” به نام این ساعت ها تلاش کرده است این افزایش قدرت را نشان دهد.

تجهیز ساعت های هوشمند جدید گارمین به اکسیژن‌سنج خون

محصولات پیش رو در اندازه‌های مختلف 42 تا 51 میلی‌متری ساخته شده‌اند و در آنها می‌توان نمایشگر درخشان که محتوا را به خوبی زیر نور خورشید نمایش می‌دهد، پیدا کرد. طبق ادعای گارمین، Fenix 5X Plus نخستین گجت پوشیدنی با بهره‌گیری از اکسیژن‌سنج خون (Pulse Oximeter) روی مچ است که مطمئنا هنگام فعالیت در ارتفاعات بالا کاربردی خواهد بود. همانند ساعت هوشمند Forerunner 645 Music، تمام محصولات سری Fenix 5 Plus قادر به ذخیره حداکثر 500 آهنگ برای پخش آفلاین هستند. همچنین به لطف پشتیبانی این گجت های پوشیدنی از سیستم پرداخت Garmin Pay، خرید وایرلس از پایانه‌های مختلف امکان‌پذیر خواهد بود. خوشبختانه علاقه‌مندان به خرید ساعت های هوشمند جدید گارمین حق انتخاب داشته و می‌توانند از دو مدل مختلف با پوشش PVD و فلز ضد زنگ با بند سیلیکونی و همین‌طور نسخه‌ای با حاشیه صفحه و بند تیتانویمی، یکی را به دلخواه سفارش دهند.

گارمین می‌گوید باتری Fenix 5S Plus با یک بار شارژ، تا 7 روز در حالت ساعت هوشمند و تا 4 ساعت در حالت GPS یا Music دوام می‌آورد، در حالی که Fenix 5 Plus با دوبرابر شارژدهی بیشتر به دست کاربران می‌رسد. Fenix 5X Plus هم به عنوان مدل گران‌تر، 20 روز در حالت ساعت هوشمند و 13 ساعت در حالت GPS یا Music در خدمت کاربران خواهد بود.

محصولات پیش رو از نیمه دوم سال جاری میلادی با قیمت 699.99 تا 1149.99 دلار به فروش خواهند رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بهترین ساعت ساعتیه که علاوه بر ذخیره اهنگ ,جی پی اس هم داشته باشه
    و مهم تر از همه قابلیت برقراری تماس هم داشته باشه

  2. امکان برقراری تمااس صوتی نداره که به درد نمیخوره