مشخصات شیائومی می مکس 3

مشخصات شیائومی می مکس 3 از وجود نمایشگر 6.9 اینچی خبر می‌دهد

مشخصات شیائومی می مکس 3 از طریق TENAA لو رفت. به نظر می‌رسد Xiaomi Mi Max 3 به نمایشگر غول‌پیکر 6.9 اینچی و یک باتری بسیار بزرگ مجهز خواهد شد.

مشخصات شیائومی می مکس 3 در حالی از طریق آژانس چینی تنا فاش می‌شود که پیش‌تر، مدیر ارشد اجرایی این کمپانی توسعه نسل جدید سری Mi Max را تایید کرده بود. اگر اطلاعات پیش رو صحت داشته باشند، کاربران باید خود را برای دستگاهی با ابعاد بزرگ آماده کنند.

گوشی جدید شیائومی از صفحه نمایش غول‌پیکر 6.9 اینچی در مقایسه با نمایشگر 6.44 اینچی نسل قبلی بهره می‌برد و علی‌رغم افزایش قابل توجه اندازه صفحه، به نظر می‌رسد ابعاد آن تقریبا با Mi Max 2 یکسان است. در واقع، اینجا فقط ارتفاع 2 میلی‌متر افزایش پیدا کرده که این تغییر می‌تواند با استفاده از صفحه نمایش 18:9 مرتبط باشد. به عنوان مورد اضافی، ما باز هم بدنه‌ای آلومینیومی با اسکنر اثر انگشت پشتی را برای این گوشی پیش‌بینی می‌کنیم.

مشخصات شیائومی می مکس 3

پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 1.8 گیگاهرتزی که احتمالا بخشی از تراشه اسنپدراگون 636 باشد، به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران خواهد بود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این موبایل را در پیکربندی‌های مختلف با 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. صرف نظر از اینکه کدام مدل را اتنخاب می‌کنید، یک باتری بزرگ 5400 میلی‌آمپر ساعتی در انتظار شما خواهد بود. بخش پشتی میزبان دوربین دوگانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی بوده و در بخش جلوی هم می‌توان یک دوربین 8 مگاپیکسلی را پیدا کرد. در نهایت، اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری MIUI 10 هم سیستم نرم افزاری را تشکیل می‌دهند.

مشخصات شیائومی می مکس 3

انتظار می‌رود گوشی شیائومی Mi Max 3 ماه آینده میلادی در کنار Redmi 6 Pro و Mi Pad 4 و احتمالا در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، خاکستری، سفید، طلایی، رز گلد، صورتی، قرمز و آبی رونمایی شود.

مشخصات شیائومی می مکس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این گوشیش به دلم ننشست

  2. 6.9 اییییینچ
    یهو دیگ تلویزیون خونه رو برداریم ببریم تو خیابون