گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 با اندروید P رویت شد

موبایل جدید سونی با شماره مدل H8416 که آن را به گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Sony Xperia XZ3) نسبت می‌دهند، همراه با اندروید P در بنچمارک GFXBench رویت شد.

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 به عنوان جدیدترین پرچمدار ژاپنی‌ها، به صفحه نمایشی 5.9 اینچی با نسبت 18:9 مجهز شده است و به نظر می‌رسد این‌بار سونی از وضوح بالای 1440×2880 استفاده خواهد کرد. به علاوه، احتمالا امسال باز هم باید منتظر سیستم دوربین دوگانه باشیم؛ هرچند، این بنچمارک تنها دقت سنسور اول یعنی دوربین 19 مگاپیکسلی را مشخص کرده است. اگر سونی به دنبال استفاده از سیستمی مشابه XZ2 Premium باشد، آن‌گاه سنسور دوم 12 مگاپیکسلی خواهد بود. سلفی‌بازان هم می‌توانند از دوربین 13 مگاپیکسلی استفاده کنند.

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3 به اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود

از آنجایی که ما با یکی از پرچمداران سال 2018 رو به رو هستیم، سازندگان از تراشه اسنپدراگون 845 با پردازشگر گرافیکی آدرنو 630 به عنوان قلب تپنده دستگاه استفاده خواهند کرد. وجود 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی موبایل جدید سونی را به محصولی تمام‌عیار تبدیل می‌کند. همچنین، خریداران این گوشی از اندروید P به عنوان سیستم نرم افزاری برخوردار خواهند شد. پیش‌تر شایعاتی در مورد توسعه یک رابط کاربری کاملا جدید توسط این کمپانی محبوب منتشر شده بود که البته در این مرحله نمی‌توان آن را تایید کرد.

در حال حاضر، سونی هنوز عرضه پرچمدار دیگری برای نیمه دوم سال را تایید نکرده است، ولی با توجه به سابقه این شرکت در عرضه محصولات رده بالا، احتمالا در نمایشگاه IFA 2018 یک موبایل پریمیوم دیگر هم پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا پشتش انقدر بدشکله ؟؟

  2. سونی هیچ بدرد نمیخوره

  3. سونی واقعا گوشیه
    بهترین دوربین و نرم افزارو رو داره
    تنوعی که تو هر آپدیت داره واقعا خوبه