مشخصات اوليه Galaxy Core به بيرون درز کرد

سامسونگ اخیرا مشغول تولید و پخش گلکسی اس ۴ است و این باعث نمی شود که این کمپانی روی پروژه های دیگری کار نکند. سامسونگ در حال کار روی گوشی دو سیم کارته جدیدی به نام Galaxy Core است که قبل از معرفی، مشخصات آن لو رفته است. در ادامه با معرفي اين محصول جديد سامسونگ گجت نيوز را همراهي کنيد.

Galaxy Core دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن WVGA یعنی ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل است و پردازنده دو هسته ای داخل آن، ۱.۲ گیگاهرتزی است. حافظه رم این دستگاه ۷۶۸ مگابایت است و دوربین عقب آن هم ۵ مگاپیکسلی است.

Galaxy Core دارای حافظه داخلی ۸ گیگابایتی است که به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی قابل افزایش است. امکانات ارتباطی معمولی مانند وای فای، بلوتوث ۴ و GPS از دیگر مشخصات Galaxy Core است. همان طور که ابتدای متن گفتیم، Galaxy Core دو سیم کارته است.

شماره مدل GT-I8262″ Galaxy Core” و ابعاد آن ۱۲۹.۳ * ۶۷.۵۶ * ۸.۹۵ میلی متر است و وزن این دستگاه ۱۴۰ گرم است. گلکسی جدید سامسونگ آندروید ۴.۱.۲ جیلی بیلی را اجرا می کند و به وسیله رابط کاربری اختصاصی سامسونگ شخصی سازی شده.گفته می شود این گوشی از اواسط ماه می، در روسیه و چین با قیمت ۳۲۰ یورو عرضه می شود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*