آیفون 6.5 اینچی

اپل پیش فروش 45 میلیون آیفون 6.5 اینچی را پیش‌بینی می‌کند

بنا بر گزارشی جدید از کشور کره، اپل عرضه 45 میلیون دستگاه آیفون 6.5 اینچی اولد را پیش‌بینی می‌کند. این گزارش شامل میزان عرضه احتمالی دو مدل دیگر آیفون نیز می‌شود.

مطابق با چندین گزارش مختلف، اپل قصد عرضه سه گوشی هوشمند جدید را در سال جاری میلادی دارد. دو مدل از این گوشی ها با پنل اولد تولید می‌شوند و یک مدل مقرون به صرفه دیگر نیز با صفحه نمایش 6.1 اینچی ال سی دی به دست کاربران خواهد رسید. حالا نیز گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد اهالی کوپرتینو در انتظار عرضه 45 میلیون دستگاه از آیفون 6.5 اینچی هستند. انتظار می‌رود امسال 25 میلیون دستگاه از مدل کوچکتر 5.84 اینچی با پنل اولد عرضه شوند، در حالی که میزان عرضه نسخه مقرون به صرفه 6.1 اینچی، 30 میلیون پیش‌بینی می‌شود.

آیفون 6.5 اینچی

پیش‌بینی اپل برای فروش مدل LCD بالاتر از این میزان است، اما مدیران به خاطر چالش‌های پیش رو در توسعه پنل‌های LCD و همچنین تشویق کاربران برای خرید مدل پرچمدار، تعداد کمتری از مدل 6.1 اینچی را عرضه خواهند کرد. اگر این پیش‌بینی‌ها نادرست بوده و تقاضا برای مدل ال سی دی بالاتر باشد، Japan Display برای افزایش تولیدات آماده خواهد بود.

این منبع همچنین به توسعه یک موبایل کوچک دیگر که به راحتی در دست جای می‌گیرد، اشاره کرده است. ما حدس می‌زنیم که این گوشی همان iPhone SE 2 باشد، ولی همان‌طور که Olixar اعلام کرده بود، امسال نباید منتظر عرضه این اسمارت فون باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. نمیدونم فک نمیکنم انقد فروش کنه

  2. خب میخواد همین کارو کنه
    مطلبو یبار دیگ بخون شما

  3. این چی میزنه این تصوراتو داره؟؟

  4. شتر در خواب بیند پنبه دانه

  5. چیه بابا آیفونم دیگ کم کم باید به فکر نمایشگر اولد باشه
    این چیه همش حاشیس