اوپو فایند ایکس

تاریخ عرضه و قیمت اوپو فایند ایکس اعلام شد

اوپو به تازگی پرچمدار جدید خود را با طراحی منحصر به فرد معرفی کرد؛ حالا کمپانی چینی از قیمت اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) و موعد عرضه‌ی آن به خریداران نیز پرده برداشته است.

شاید بسیاری از افراد با نام اوپو و گوشی های هوشمند آن آشنا نباشند چرا که تاکنون تمرکز این کمپانی روی فروش محصولات در شرق آسیا معطوف بوده است؛ اما پرچمدار جدید اوپو، سبب خواهد شد که این نام در اذهان ثبت شود. یک گوشی تمام صفحه با دوربین‌های کشویی که دل بسیاری از علاقه‌مندان را برده؛ حالا قیمت اوپو فایند ایکس نیز از سوی کمپانی اعلام شده است.

تاریخ عرضه و قیمت اوپو فایند ایکس

قیمت اوپو فایند ایکس

از جمله مشخصات قابل توجه این پرچمدار باید به نسبت نمایشگر به بدنه 93 درصد، قدرت گرفتن از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام، برخورداری از 256 گیگابایت حافظه رم و دوربین هوشمند با قابلیت تشخیص چهره سه بعدی اشاره کرد.

کمپانی چینی قیمت اوپو فایند ایکس را در پایان مراسم رونمایی از این گوشی در پاریس، 999 یورو اعلام کرد و از عرضه‌ی آن به مشتریان در ماه آگوست (حدود یک ماه و نیم آینده) خبر داد.

بنابر اعلام سران اوپو، این پرچمدار علاوه بر شرق آسیا در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، اسپانیا، ایتالیا و هلند نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و فروش آن به زودی آغاز خواهد شد. البته پیش‌تر به عرضه‌ی اوپو فایند ایکس در امریکای شمالی هم اشاره شده بود که فعلا کمپانی سازنده اطلاعات تکمیلی در این خصوص ارائه نداده است.

بد نیست بدانید نسخه لاکچری این گوشی نیز با پسوند لامبورگینی ادیشن (Lamborghini edition) و در ازای مبلغ 1699 یورو قابل ارائه به علاقه‌مندان خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. پول خون باباشو میخاد بگیره ؟
    از اپل که گرون تره این

  2. گوشی قوی باید باشه

  3. یه چیزی حدود 7 ملیونی میشه
    خیلییییییییی زیاده مگ چیه اون گوشی آخه

  4. اوفف حدود 8 میلیون میشه

  5. 999 یورو دقیقا چند تومن میشه اونوقت؟